F
Fragrance
Guest
hi her er der nye modeller 3 cifret cc og ca dispaly multiplexede 3 didgit voltmeter chip TC7107 (ICL7107) Thumb switch med commom pin BCD og hex vidt Fragrance
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hi disse pin er ikke modelleret nogen måde eller mig, det fungerer fint her er test jig for detI `m ved hjælp af Proteus 7.7, og tc7107 fungerer ikke, og dette siger: PIN 'GND' ikke modelleret PIN 'OSC1' ikke modelleret PIN 'OSC2' ikke modelleret PIN 'OSC3' ikke modelleret
konverteret til ISIS 7-formatJeg har også brug for denne venlige nogen give mig denne fil TC7101 på 7,1 SP2 Proteus eller noget link af Proteus 7,7 plz haster .. tak
kære ven, du gjorde blot to fejl i dit design korrigeret design uploades filen her og også dele dine Ladekredsløbet billede, hvad du gjorde forkert aldrig justeret ref spænding heller aldrig korte the-vin og Acom du aldrig kræves batterier at give magten til kredsløb, som den er virtuel simulator, så du bare nødvendige effekt netto håber, at dette vil fjerne ethvert punkt yderligere, kan du tjekke dette skematiske. [url = http://www.circuitstoday.com/digital-voltmeter-using-icl7107] Digitalt voltmeter med ICL7107 - elektroniske kredsløb og Diagram-Electronics Projekter og Design [/url]Kære Frinds .... Jeg prøvede mange gange at anvende de samme kredsløb i ICL 7107 datablad for området 200mV men det didnot arbejde,,,, jeg ved ikke hvorfor,,,, her r min ,,, Kan du downloade den og se, hvor er min fult,,,, databladet kredsløbet er [url = "http://www.intersil.com/data/an/an023.pdf"] [color = " # FF0000 "] Her [/color] [/ url ].... mange tak
der er en anden udgave af den chip, der kaldes ICL7106 hvilket drev syv segment LCD display ikke 16x2 dot-matrix LCD-modulet hensyn FragranceHej Jeg skal et spørgsmål, hvordan kan jeg tilslutte ICL 7107 til et lcd ikke syv segment Jeg mener, jeg ønsker at bruge en LCD acceptere med 3 syv-segmentet, men LCD er 16x2 og det har 7 interne havne, men ICL 7107 har 21 interne porte: (