effektforstærker kredsløb

K

khos

Guest
Jeg har brug for en effektforstærker kredsløb for (Ground Penetrating Radar) projekt, jeg har en puls generator & Crystal OSC. med freq .= 60Mhz og multiplikator med mit projekt. Jeg har brug for forstærker til at øge magten, før de overføres via antenne

Hvad er dit design mål / behov for denne forstærker ... Gain, udgangseffekt, båndbredde, effektivitet, kraftkilde, indgangsimpedans, output impedans, etc?

Gain for TX er 10dB og gevinst for RX er 20dB
Det er en begrænsning, der er mange andre, som du har brug for at definere, før du kan indsnævre, hvilken slags forstærker du har brug for. Også, at nævne få gevinst betyder, at du enten vil have en ekstra antenne for modtager eller bliver nødt til at se på TX / RX ændre tid, sti isolation, og din modtager specs. Dette kunne betyde en high-power switch ved antennen (elektromekaniske, PIN diode, osv.), eller en cirkulationspumpe. Jeg tror, du har brug for bedre definere din samlede system design. Start med en blok diagram, så du kan starte regne ud, en arkitektur, der vil spare dig fra at blæse op hardware.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back