Efter at have installeret kadencen SPB155 og IC5141 Jeg har 2 problemer

S

sakulaqi

Guest
Hej alle,

Efter at have installeret kadencen SPB155 og IC5141 Jeg har 2 problemer

1.Jeg indstille miljø som dette.

Code:######## Kadencen spb155 & & IC5141usr1

eksport CDS_INST_DIR = / opt/spb155

eksport CDS_ROOT = / opt/ic5141

eksport CDS_INSTALL_DIR = $ CDS_INST_DIR / værktøjer / dfII: $ CDS_ROOT / værktøjer / dfII

eksport CDS_LIC_FILE = $ CDS_INST_DIR / share / cadence.license: $ CDS_ROOT / share / licens / license.dat

eksport CDS_DIR = $ CDS_INST_DIR: $ CDS_ROOT

eksport CONCEPT_INST_DIR = $ CDS_INST_DIR

eksport CDS_SITE = $ CDS_INST_DIR / share / lokalt /

eksport LD_LIBRARY_PATH = $ CDS_INST_DIR / værktøjer / lib: $ CDS_ROOT / værktøjer / lib

eksport CDSDOC_PROJECT = $ CDS_INST_DIR / doc: $ CDS_ROOT / doc

eksport PATH = $ CDS_INST_DIR / værktøjer / bin: $ CDS_INST_DIR / værktøjer / PCB / bin: $ CDS_INST_DIR / værktøjer / FET / bin: $ CDS_INST_DIR / værktøjer / dfII / bin \

: $ CDS_ROOT / værktøjer / bin: $ CDS_ROOT / værktøjer / dfII / bin: $ CDS_ROOT / værktøjer / spøgelse / bin: $ PATH

eksport CDS_Netlisting_Node Analog

eksport LD_ASSUME_KERNEL = 2.4.1####### Kadencen Allegro icfb allegro_design_entry_HDL

Jeg har det samme problem tilføje flere celler ved hjælp SPB 15.2 om Fedora Core 2.Jeg er ikke sikker på, hvordan man kan løse det.
Måske er problemet, da jeg installerede SPB med root permisions derefter kørte det som en bruger.Eller anden måde ikke oprette biblioteket miljø korrekt op efter installationen.
Har du kører "konfigurere produkter" i softload?Er du kører som en bruger med regelmæssige permissions?

1.No.Jeg vil forsøge at.
2.Yes.normal brugerLagt efter 2 timer 11 minutter:At du meget!
Du har ret!
når jeg installere ic5141 jeg did't gøre konfigurere produkter på grund af "(indisponible option) Konfigurere installerede produkter".
Så jeg did't konfigurere spb155.
Nu kan det arbejde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back