EKG signal Analyse

A

Alberta

Guest
Jeg gør mit projekt om EKG signal analyse.Kan nogen guide mig hvilken type kredsløb og algoritmer vil være behov for det.Også ud fra, hvor skal jeg starte.tak

Hvis du ønsker at simulere en EKG-maskine
du skal have et stærkt sensitve trancducer første forstand vibrationsstørrelse produceret ved hjælp af hjertet muskler.Høj stabilitet forstærkere og et enkelt display kan gøre resten.Men hvis du ønsker at få en trykt graf med ideelle værdier etc du skal højere niveau filtre og komparatorer ud.Algoritmen er at konvertere de vibrationer kartesiske (to dimensionale) koordinerer og udskrive det på en skærm eller papir.

Jeg ved ikke, om dette hjælper dig, men du kan finde mere info på medicalboards

Men hvad de skal gøre, hvis jeg ønsker at diagnosticere sygdommen på nogle bestemte punkter fra EKG bølgeform.Og også, hvilken type graduering skal jeg bruge, hvis jeg ønsker at overføre EKG signaler til en webserver?Tak.

Kig på indlæggene på
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=905822
enhederne er meget lignende den eneste forskel er der ansøgning og diagnoser ...
og så til dit spørgsmål, hvordan man kan diagnosticere ... derefter for, at du bliver nødt til også at omfatte en computer, og sammen med den struktur defineret i stillingen knyttet ...
og singals bør overføres til din computer, hvor du bliver nødt til at lave et program på ethvert sprog du ønsker at få dem digitalt mønstre og hvordan tilsvarende diagnostiske resultat.bemærk trippen og dit resultat skal prestored i nogle database, der skal anvendes.
Venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back