Ekstern Wi-Fi-antenne.

W

Wacholek84

Guest
En lignende tema har allerede været drøftet, men tilsyneladende ingen læser ham længere.
Jeg er tvunget til at søge en løsning i form af en ekstern antenne Wi-Fi. I øjeblikket bor jeg i Belgien. Den lokale lovgivning forbyder salg af Internet service med ubegrænset trafik. (Og os i overensstemmelse med EU-lovgivningen forbudte grænsen) Så derhjemme har jeg en 60GB grænse 21Mb/sz netto. At være opmærksom på, at de fem personer bor i huset grænsen er hurtigt opbrugt. Distriktet er gratis ubegrænset internet 2Mb / s, men er for svag jeg kunne hente ham op fra den bærbare computer. Det vil sige, ved korrekt indstillet på dit skrivebord fange -82/-83dB men ofte dette signal er svagere, og derefter 2-4kb / S. Kun ved vinduet og flytte vægge har -79/-80dB rart, men jeg har ikke tænkt mig hele tiden til at sidde med computeren ved vinduet. Jeg derfor om, at denne løsning:

</a> <a href="http://allegro.pl/item784622928_markowy_zestaw_tonze_200mw_23dbm_yagi_18dbi_5m.html" target="_blank" rel="nofollow"> http://allegro.pl/item784622928_markowy_zestaw_tonze_200mw_23dbm_yagi_18dbi_5m.html</a>

Jeg ved, at der er et sæt af USB, og jeg ved, at denne antenne har mere end 12dBi vinde, men skal have mulighed for at knytte en ekstern antenne. Menuen uPCI dette ikke er muligt enten at have ikke hørt en sådan afvigelse. PCMCIA hørt, at muddying op kortet og behovet for yderligere hale til antennen.

Hvis du har andre forslag bedes, gøre det trick.

PS
Jeg fandt meget interessant forslag om dette emne:
</a> <a href="topic1454046.html" target="_blank"> topic1454046.html</a>

Men jeg tror (jeg er ikke så sikker) ikke tage hensyn til ændringer i længden af antennekabler og det faktum, at vi har to hoved-og hjælpemaskineri antenner, men af dem vil man ikke være et sådant signal, som begge det samme. Venligst kollega om en afklaring:)
 
Det afgørende spørgsmål er, om du kan hænge en antenne for den udvendige lokaler, hvor du bor? Endvidere overgangen fra nogen kabel gennem vinduet sæler og ødelægger kabel, når du åbner / lukker ... : (
Hvis du ønsker at sætte sættet inde i bygningen er ok, men en lille vindue kan forstyrre en retningsbestemt antenne.
Jeg tror, at en ad hoc-basis ikke er muligt at udskrive opskriften på, hvordan man løser problemet 100%, på trods af alle spóbuję foreslå en løsning. Jeg personligt ville gå med en antenne retningsbestemt lyd firmaer, såsom 19 og AccesPoint TetraAnt som en klient. Her vil jeg bruge OvisLink WL-5460APv2 med blød połudowoafrykańskim e17_sa (radio har god følsomhed og regulering af effekt på op til 26 dB). Den indstillede vil kræve en adapter eller grisehale N (m) -> RPSMA. Hele sættet kan ikke være billigt, men meget effektiv og mindre iøjnefaldende end Yaga.

Dette er, hvad det link du gav, er det ren og skær grisehale samling U.FL-> RPSMA. Kabellængde kun betydning i form af tab af signal og følsomhed wifi kortet. Personligt er imidlertid ikke tilbøjelig til at acceptere sådanne løsninger, fordi du er nødt til at adskille den bærbare computer og se efter et sted at montere stikket RPSMA (ikke altid muligt), den anden ting er bare stikker ud jack - du er nødt til at være forsigtige og ikke renset, inden du monterer antennen hver gang. Ligesom i monteret topic'u matricen er ikke det mest optimale, fordi tendentiøse matrix er sat på antennen og det er også skjolde.
 
Yeah meget interessant forslag fra kablet. Også spekulerer på, hvad muligheden for at sætte en bro til så få det sendt på nettet huset. Desværre, jeg er nødt til at montere antennen i rummet under taget. Taget er lavet af meget stejle og keramiske fliser fra centrum af GK. Jeg er ligeglad med, at signalet ikke var klart, hvordan stærk. Vigtigt at vinde 5dB.
 
Hvis du vil dele internettet, er det helt sikkert gøre det på panelet og AccesPoincie som en klient. Så længe du opretter forbindelse via LAN, hvordan kan du give et andet AP i et rum, vil du have mere adgang til internettet. Der er stadig en mulighed for AP til at gøre en repeater med en stærk rundstrålende antenne - en 10-12dB, men kan ikke garantere, at det vil være i stand til at forbinde til hotspot.

Skriver om dette kabelku du mener grisehale U.FL-> RPSMA? IMO er det en balancegang. Der er faktisk nogle, der gør (og sandsynligvis er glade), men jeg personligt ikke støtte en sådan løsning. Jeg Itronix'a IX250 og Compaq n410c - begge uden indbygget WiFi og en pre-mediterede en sådan løsning, men en efter tanke opgivet denne idé, at begrundelsen tidligere. Fordi det er den miniPCI kort LAN / modem, så jeg prøvede at kaste en permanent i USB wifi.

Så længe jeg bruger Orinoco PCMCIA kort fremstrakt fra stationen (USB adapter) - på et tidspunkt var forholdsvis billig på alegrogo; normal Orinoco Gold, nos, uden at mærkaten selskab, men med adgang til en ekstern antenne.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top