Electronics i Mauritius

A

Andrea

Guest
Somwhere Jeg har læst, at Mauritius øen bliver meget fokuseret omkring elektronik ......

Er det rigtigt?Alle kan bekræfte og forklare det?
Hvilken form for elektronik?
Er der nogen chance?

Electronics er fremtiden, hver teknologi aktiveret land vil være nødvendigt at udmærke sig i elektronik.

Derfor er det blot en myte, at Mauritius er meget højt på elektronik.

dette er sandsynligvis, fordi nogle af de store selskaber har besluttet at åbne der manufacuring enheder der.

Men dette kan ikke tages som et absolut sizzler.

Så vidt oppurtunities angår, ja god oppurtunities findes som manden magten kræves måske ikke være i stand til at fullfill den pludselige efterspørgsel af virksomheder.
Men det vil være for meget kort periode.

Tak for svaret.

Er du fra Mauritius, og er du på nogen måde er involveret i elektronik?

Jeg forstår, at nogle store virksomheder åbnet produktionsanlæg i dette land, men det er på grund af de lave omkostninger på arbejdskraft eller på grund af noget andet (for eksempel særlige kvalifikationer i visse områder eller emner, eller skattemæssige spørgsmål, .... )???

Og hvad med logistik?Til fremstilling i Mauritius, de har brug for at sende der komponenterne og skibets det endelige produkt / montage til markedet, og jeg tror, at det kan være ganske dyrt.Jeg tror ikke, at de rent faktisk kan konkurrere med andre lande, såsom Kina, hvor arbejdskraften er billig og komponenter er ret let at købe.

Jeg
vil gerne forstå mere .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back