Elektrisk Simulation Software - Need some info

P

purifier

Guest
Vi har alle hørt om elektronisk Simulation software som PSpice, Multisim, Microsim og kan lide ...Nu er de alle software til simulering i elektrisk felt?Jeg mener, formoder jeg vil gerne vide, hvad en trefaset induktionsmotor for en bestemt indgang eller adfærd af en vekselstrømsgenerator ....Er der nogen software til rådighed, eller er det muligt at opnå det samme i de allerede eksisterende software som Multisim ...Please help ...

Har du checket vores software download forum, jeg tror du måske få nogle programmel.

Der er en række af software, der er til rådighed, selv om jeg ikke kender til særskilt software til elektriske simulering men nogle elektronik simulator giver mulighed for elektriske simulationer.

Du kan dog ikke direkte anvende elektriske modeller, skal du konvertere dem til relevante begreber.
Siger du for eksempel kan simulere den tilsvarende kredsløb induktionsmotor.

To sådan software i rememeber er Edison 9.0 og Electrosim.

Tak for info ...Jeg vil prøve at få dem software ...Flere forslag?

Proffesionals normalt anvender modeller bygget i Simulink (en del af Matlab), Vissim eller ACSL for AC-motorer.
Det er altid det samme kredsløb med mere eller mindre parametre og antagelser afhængige af vores applikationer.
Jeg plejede at bruge Vissim på mit fakultet for at simulere flux (2D og 3D resultaterne af en vektor), hastighed og drejningsmoment induktionsmotor køre under forskellige former for arbejde (U / f = const.)

Jeg bruger VisSim / Comm Version 6.0.03 licenced kopi.

Jeg forsøger at bruge de modulerede ændret hermite polynomier som sin form er i ovenstående billede.
Denne puls form jeg ønsker at generere det ved hjælp af UWB puls generateor.
Den UWB pulsgenerator har generere kun Gaussain puls form og dens derivetives.
Så redigering af UWB pulsgenerator blok med henblik på at generere modulerede ændret hermite puls form.
Thanks a lot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back