Elektromagnet Spørgsmål

J

JoeTB

Guest
i Scho l vi gjort en elektromagnet i videnskab ...godt hooked på op til jeg tror, 2 d batterier til el ...Jamen jeg tænkte på, hvad der ville ske, hvis jeg tilsluttet den til en stikkontakt lyder som en dårlig idé bare at høre det, men jeg er nødt til at vide

Thx på forhånd

Walloutlet er AC, så det kan være; en varierende magnetisk flux sammen med en varierende strøm for AC kilde ...Vær sikker på at step-down første AC fra walloutlet fra en transformator (kan være skridt ned til 24V AC) b'cause 220V er virkelig ....skandaløst!

JoeTB skrev:

i Scho l vi gjort en elektromagnet i videnskab ...
godt hooked på op til jeg tror, 2 d batterier til el ...
Jamen jeg tænkte på, hvad der ville ske, hvis jeg tilsluttet den til en stikkontakt lyder som en dårlig idé bare at høre det, men jeg er nødt til at videThx på forhånd

Så hvis jeg konverteret alle stikkontakten energi til DC og tilsluttet det i så?dårlig idé så godt?

JoeTB skrev:

Så hvis jeg konverteret alle stikkontakten energi til DC og tilsluttet det i så?
dårlig idé så godt?

JoeTB, er du stadig i live.Jeg håber, at du ikke rette op på netspænding.I stedet gå på indkøb for en gammel elektromekanisk dørklokken og en 6 volt batteri (stort batteri med to fjedre på toppen).Når du gør det hjemme (Statistical, få somwhere med bil er mere farligt derefter arbejder med væg afsætningsmuligheder) kan du prøve at fjerne den spole fra døren og tilsluttet det til en 6 volt batteri.

JoeTB skrev:

Så hvis jeg konverteret alle stikkontakten energi til DC og tilsluttet det i så?
dårlig idé så godt?

at oprette forbindelse til stikkontakten, skal du overveje sikkerheden.og du bør Olso overvejer impedans på dit bredbånd andre wais du shoted terminalen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back