Elektronisk Service

G

Ganymede

Guest
Jeg ved, at dette vil proboably åbne op for en hel dåse orm - men her har vi går.

Hvis jeg skulle til at tilbyde en service overføre papir tegninger til CAD-formater og overførsel af filformater mellem forskellige platforme, hvad ville du sige, ville være den bedste samlinger af redskaber og hardware / software til jobbet.

Autocad synes at være den bedste hund for almindelig tegning arbejde - ville DXF filer være den bedste format til at hoppe på tværs af platforme?

Med hensyn til PCB-tjenester!- Hvor skal jeg starte.Hvad ville det koste mig til kick off?

PS Ja, jeg ved, hvor jeg er - jeg tror, det er det bedste sted at stille spørgsmålet.

Prøv Protel 99 SE for din skematisk opsamling og PCB layout, det er ganske god.Det vil også konvertere til Acad's dxf eller dwg-fil format.få det fra dette forum.

Tak Tony - Deres andet en at anbefale, at pakke til mig.

Anyyone i UK kender finacial støtte jeg kan få - (Gov New Deal måske - den slags ting).

Im laver masser af forskning i, hvad folk vil måske i løbeafdelingen im tænker på - men finansieringen heraf fra arbejdsløshed til selvstændige er et helvede af et skridt.

Thanx in advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back