Elektronisk tænding på en motorcykel Simson, ingen gnister.

W

wsza12345

Guest
Hej, jeg købte hele sin elektroniske tænding Simson tidligere havde tændingen interrupter sædvanlige alt arbejdede i flere måneder, indtil han skruede låget rzerywać som jeg så det, da det afbryder tændingen gnister til spolerne i slutningen, der er loddet til spolen.Jeg besluttede at lodde den ledning, som det var, hvordan gik det blevet af gnist.Jeg begyndte at udveksle spole fra den senere nævnte modół senere selv føreren i Magna og det hjalp ikke.Hvad kunne være en fejl i tændingen?Jeg mener, som jeg måle det som et mål for den aktuelle afbryde kablet fra spolen aftapning synes der er en vis spænding (ved ikke, om det ikke er for lille), men hvordan den er tilsluttet som i en magnetisk spole gav ingen aktuelle.Please hjælp jeg ved ikke, hvad de skal gøre: (

Det foreslås at tjekke højspænding spole "flaske" skru tændrøret tillægger hovedet tage en kilde til konstant spænding (4,5 V batteri orb en 6V strømforsyning) at sætte den ene ende i en spole, og den anden AP bare røre "bryde" Hvis du er en gnist i tændrøret, der er WN coil er effektiv.og det bør arbejde i sidste ende handlede om at skrive næsten hvad som helst.

Jeg har bredbånd i huset mere, og jeg ikke arbejder og er sunde, fordi de normale gnisttænding er desværre denne min tænding interrupter med mig hele tiden at bryde ned og med en elektronik, jeg havde ingen problemer i lang tid.Det forekommer mig, at måske, at magnetspolen som jeg købte ny kan give for lidt magt, og derfor er der ingen gnist, fordi efter hvad jeg læser på forummet er, at spolen skal give ca 200V og nogle er endda op til 600V au forekommer mig forekommer det mig, at det er for lidt, for som jeg holder tråden i den kriller lidt stram, men ikke kopier ..:)

hej først tjekke, om der er et elektronisk kredsløb spænding og masse såning plus eller minus, så godt som du brugte en multimeter voltmeter på 20 volt strømforsyning, hvis det er korrekt, og det eneste minus er vægten af denne antagelse tafne defekt spole eller spoler strømforsyning aftappet tjekke spolen ved at måle den modstand udføre en test for kontinuiteten af ledninger og strømkredsene indikation er en indikation af stikkontakterne.
15 - plus en levering spole vægt
1931 - masse
3 - pulsgenerator
2 til masseudryddelse
14-spole magt mags afhængig af hvad system du har, hvis alting galt med den måling, som er beskadiget ved et modul, der styrer den elektroniske tændspolen

Når jeg havde en knallert Chart 210 elektroniske modul var der et eller andet sted og også kørte en gnist viste sig, at var defekte kondensatorer (folie) i module.Najlepsze var, at modul blev oversvømmet med en silicone hårdt: D men glad jeg gav det til pick.

Temaet i mangel af gnist Simsonie blev allerede drøftet mange gange.
Brug venligst søgemaskinen.

Jeg ved, at det kunststykke blev rejst, men intet af det, jeg ikke har et problem, fordi jeg har alt i din erstattet ledningerne er godt forbundet og alt startet fra rozlutowania spole spole, der går til vægt og lige siden da gnist er der ikke

Lyt til min ven betyder det at spole er overophedet lutowałeś Beviklingstråd isolering var overophedet, og blev indgået mellem spolen wlutuj igen og sætte nye tændspole vægt, der går til vægt og se, at gnist tilbage.Hvis du siger, at alt kontrolleret, og alt er fint med tilslutningskabler bør arbejde.
Bestyres af Rycho T:

Coil er blevet nævnt, i begyndelsen, bedes du læse grundigt indholdet af stillingen.

Men jeg ved, at det allerede har erstattet den tændspole og er på det har de samme symptomer som dig på denne zlutowałem.Jeg ved ikke, hvad at gøre, fordi ledningerne er gode som aftappet afbryde spole ledning fra magt den vises på strømmen, men jeg tror, der kan være for lille og spolen flaske ikke yder rådgivning akkumulere magt, og jeg har tænkt mig at købe trzrzecią spole starte, fordi den mags mistanke om, at dette kan være, hvad jeg købte ikke give en tilstrækkelig strømforsyning.
Enhver ved, hvis V skal ske på den røde ledning?

Og hvad skal du installere spænding 6 V eller 12 volt, eller det kan have en spole på 12 volt, og tilslut det til 6 volt og spændingen fremstilles af et lille magnetfelt oplagret energi i magnetfeltet er svag og selvstændige induktion gnist, også.

Hvordan odłańczam kablet fra spolen spændingen er på flaske synes at være netop måles ordren er ikke fordi jeg har nogle dårlige måle, men spændingen er større end afgangen, men da netledningen er sat i kraft spolen er ingen spænding på alle som i en magnetisk spole blev brudt ... Jeg ved ikke, hvad det hele handler om.Sådan måler pæren lyser ikke under alle omstændigheder, skinnende ligesom en almindelig tænding platynkowy put, men da jeg rørte ved kabel (rød) med elektronik som han var adskilt fra spolen er aftappet mig, "gravet" flasker spole og kontrolleret tændrøret ville gå som en ven anbefales ..Behage hjælp

Som bekendt, kan du læse det forum du vil forstå, hvilke initiativer batteriet tændingssystemet, princippet om drift af bredbånd, hvad der er elektromagnetisk induktion, som er den rolle elektronik.Kender reglerne i det elektriske system, forsyning af måleapparatet og endelig kan det lykkes dig at løse det.Og som du ikke kender, er det messaging motor for anlægget, et af elementerne i et system ikke sikkert, tilsyneladende ikke kender reglerne for anvendelse af multimeter.

Poduczyłem lidt som min ven spurgte og fandt, at det er nok en fejl, men modulet.Jeg ville gøre sådan et modul, men med varierende grader af forskud konto, fordi jeg hørte, at der er noget, men jeg kan ikke finde et mønster kender nogen lidt mere om det?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back