elektroniske bøger, som du anbefale?

I

ifryd

Guest
Hej

Jeg vil gerne spørge dig, hvad bøger vil du finde nyttige inden for elektronik?

Jeg søger efter en bog, som ville svare til to anført nedenfor:

1) Art of Electronics
2) Electronic DevicesSå vidt jeg bekymring "The Art of Electronics" er god bog for kredsløb og "Electronic Devices" har store billeder af elektroner flow.

I don `t kende som en til at købe.Men jeg troede, du kan tilføje nogle nye bøger, før jeg køber en.

Bog kan bestå enten analog eller digital elektronik eller dem begge.

Adam

Du nævner ikke det niveau, er nødvendige, en nybegynder, avanceret osv. Men hvis du har brug for mange analoge stuff (emnet) i en bog, så vil jeg anbefale "Fundamentals af Analog Kredsløb af Thomas L. Floyd og David".Hvis du har brug for grundlæggende sammen med nogle praktiske røre en meget god bog er "Electronics princippet Albert Paul Malvino"

Nyde!

Ja du har ret, jeg glemte at nævne om størrelsen af den bog jeg seraching!
Jeg gør en ph.d.-afhandling inden for automatik og robotteknologi (elektronik) og jeg er seraching for mere avancerede bøger.

Adam

Jeg tror, at den bedste Elektronisk bog Design af Analog CMOS integrerede kredsloeb ved Behzad Razavi.Prøv at få det.

Tilføjes efter 11 sekunder:Så vil jeg anbefale følgende bøger: Bare gå gennem deres indhold ved at søge på nettet, vil du finde ca.dem alle, kan du hente dem, se og købe, hvis det kræves.Analog Circuit Design by Willey, John og RudyControl Systems Engineering VED NORMN givesRobotteknologi og automatisering håndbog af Thomas R. KurfessFundamentals af robotsystemer mekaniske systemer ved J. AngelesNyde!

En anden god bog for robotteknologi:

Introduktion til Mekanik af robotsystemer Manipulation, Kluwer Academic Publishers, 2004

jeg foretrækker
mikroelektroniske kredsløb
5. udgave sedra & Smith

-mikroelektronisk kredsløb ved Sedra Smith

-mikroelektronisk kredsløb af Richard c.Jaeger & Travis N. Blalock

-Analyse & design af analoge integrerede kredsløb ved Gray Meyer: god for yderligere undersøgelser

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back