Email meddelelse forsinkelse

A

alexan_e

Guest
Jeg er i øjeblikket modtager e-mail (Gmail) meddelelser for svar eller PMS efter 6 timer eller mere, nogen der har det samme problem eller er det bare mig?

Jeg har kun meddelelser via kontrolpanelet, så kan ikke sige. Keith

Jeg har det samme problem her, men forsinkelsen stykke tid er meget lang så sent som 12 timer hvorfor er det så [color = "silver"] --- Opdateret --- [/color] Jeg har samme problem her, men forsinkelsen stykke tid er meget lang så sent som 12 timer hvorfor er det så

Der var et problem i de sidste par dage, men administratoren har fastsat det, bør det komme tilbage til normal snart. Bemærk, at jeg havde lignende problemer i fortiden, men disse blev forårsaget af min mail-udbyder, og ikke det rette forum, e-mail blev sendt fra forum, men blev modtaget sent fra min rådighed. Dette kan kontrolleres, hvis man sammenligner sende-modtage tid, hvis problemet er forårsaget af forummet så sent email bør have samme sende modtage tidsstempler hvilket betyder, at det var sende sent, men fik straks. På den anden side, hvis du ser en send tidsstempel, der er timer før du modtager e-mailen, så er det din udbyder skyld. Her er hvordan min send-modtaget kigget i denne sag, var det forum fejl [ATTACH = CONFIG] 80.301 [/ATTACH]

der er cool jeg vil tjekke det op og sende min prob snart

fyre latency er mere end 15 timer jeg endnu at modtage gårsdagens meddelelser :-|

Også mig, jeg har ikke modtaget nogen post-meddelelse i de sidste 15 timer. Dette skulle være fast i går, men jeg tror, ​​det bliver værre, har jeg allerede kontaktet administratoren.

Skal være OK efter denne nat. Tak for anmeldelsespligten.

Denne meddelelse er blevet leveret i et par minutter, så jeg gætte vi er tilbage til normal.

yup jeg modtaget alle mine meddelelser tingene tilbage til normal jeg gætte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back