Embedded GUI ..

D

Dani

Guest
Hej alle,

Jeg vil gerne desing og trække Automation meter gerne analogt speedo måler på LCD og tage læsning output fra anlog sensorer.gerne temprature Fule osv.
Alt hvad jeg ønsker at vide, hvad er de mulige bedste software og hardware værktøjer til denne indbyggede GUI-grænseflade.
Jeg har arbejdet meget med PIC-microcontrollere satse endnu Jeg har ikke arbejdet med nogen RTOS.Så meget som ihave serached og googled jeg kom til et punkt, at nogle GUI understøttes RTOS med 24 bit eller højere processord eller mikrocontroller.LIKE uc / GUI.men som jeg dont have nogen experinece med nogen RTOS så jeg er ikke sikker på, hvis det er så.

Jeg glæder mig fra de personer, der har opleve og viden på dette område ..

Hilsen
Dani ...;

Kan prøve at se på www.amulettechnologies.com til RTOS-free GUI.

John Leung
www.TechToys.com.hk

Denne gui er implementeret i en chip.Jeg kan ikke finde nogen gratis software til GUI udvikling.Lagt efter 8 minutter:Dani, kan du implementere RTOS i en PIC18F.ucos II kan blive porteret til en pic.Husk, at yo kan bruge nye PIC24.Disse er 16 bit microcontrollere med DMA, op til 40 MIPS (PIC24H).Du behøver kun havn ucos II til denne microcontroller og brug ucgui.Du kan bruge Atmel ATMEGA serie også.Disse er 8 bit hurtigt microcontrollere (op til 16 MIPS).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back