EMG-forstærker - hjælp mig med at finde egnede støj meter

V

Vahab

Guest
Hej,Jeg arbejder på EMG-forstærker, og jeg ønsker at måle støj på min komplet kredsløb (Forforstærker, filter, forstærker ,...).

Jeg fandt min Oscilloscope og voltmeter genert til at måle min støj, deres følsomhed er meget lav!

Jeg ønsker at finde en god bane for NIOSE METER og bulid det min egen.
Jeg har nogle desgins (fx fra Maxim og andre), men jeg har prblem med LT1088.

Kan du hjælpe mig med at finde egnede støj meter, please.
Lad mig vide, hvad kan jeg gøre.

I'm witing for dit svar
Venlig hilsen.
Vahab (emglab (at) edaboard.com, biosignals (at) hotmail.com)

Ja, jeg tog nogle af dem, LT1088's, før de gik ind extinsion.I min forståelse, for EMG du har brug for meget lav båndbredde, sub kHz måling.Jeg ville bruge amplifers vist i disse app sedler og bruge anstændige rms-meter.LT1088 vil ikke gøre noget for følsomhed alligevel.
Du har sandsynligvis kom over dette, men just in case ...

Når man måler støj på en forstærker udgang, oscilloskop følsomhed normalt isnt't for lavt.Det første punkt er at have et defineret kriterium for støjmåling.Til min mening, enten lavfrekvente Båndpas støj fra 0,1 til 10 Hz peak-to-peak eller spektral støj spænding tæthed ville være passende målinger.Den første måling er nemt nås med en Båndpas filter og et oscilloskop, for det andet en justerbar filter eller FFT analyse er påkrævet.Auxilary forstærkere og et signal generator for kalibrering er nyttige værktøjer.

Generelt lavfrekvente signal analysators, der dækker de nævnte målinger er tilgængelige, men alle de nødvendige værktøjer, der kan bygge fra elementær OP kredsløb andet.Digital signalbehandling og-behandling kan lette disse målinger betydeligt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back