En anden god LCD-menuen bibliotek

P

picnoobie

Guest
Kan ikke huske hvor jeg fik denne ene, tror jeg fra avrfreaks.net, ellers ville jeg bare sende linket. Jeg har prøvet det med pic, det er nemt at bruge. Vil ikke arbejder med CCS compiler tho, funktion pointer understøttes ikke tror jeg. .. Have det sjovt

Tinymenu er meget flot og fungerer perfekt med C30. For CCS compileren jeg kunne kun klare at skrive en statsmaskine. Den er stor, grim men virker. Var der nogen formået at skrive en effektiv menu system for CCS?

Virkelig cool kode! Jeg har forsøgt at samle ved hjælp af HI-Tech C 9,80 på MPLAB og der næsten selv om følgende erklæring ikke vil kompilere (compiler ønsker en ret parentesen efter "* Punktet" hvilket selvfølgelig ville holde ud korrekte antal variabler: shock:: static void menu_print_entry (menu_entry_t * indrejse, int max_width, int valgt) {... Dette bånd til typedef: typedef struct menu_entry_s {int flag; / / se flaget definitionerne ovenfor void (* Vælg) (void * arg, char * navn ) / / rutine at ringe, når udvalgte char navn [MENU_ENTRY_NAMELEN] / / navn for at vise til denne post void * værdi / / værdi til at passere for at vælge funktion} menu_entry_t; Enhver spor på problemet her Tak, Pete?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back