en antenne af frekvens på 10kHz til 30MHz

T

Toney

Guest
Jeg ønsker at designe en antenne af frekvens fra 50KHz til 30MHz.please hjælpe mig. Fortælle mig, hvordan man udformer, og giver mig nogle ressource til design.3 ku

Det
er ikke muligt at få en sådan dækning fra en enkelt antenne.For lave frekvenser bruge en magnetisk antenne eller en lang ledning mindst hundrede meter matches.
En Antena med en lav stålwirer i lang båndbredde er discone Antena - hvis du har nok plads:

http://en.wikipedia.org/wiki/Discone_antenna.

Disken, og kegle kan laves af mange metalliske stænger eller ledninger anbringes radialy.Jeg
har set noget lignende dette i en meteorologisk facilitet.

Du behøver ikke nævne, hvis det modtager eller sender.

Sikker på, til en modtager du lige få et stykke ledning, så længe du kan passe, og tilslutte den op til en høj impedans forstærkeren.Du har et frygteligt system støj tallet, men det viser sig, at der er så meget baggrund og atmosfæriske støj i dette frekvensbånd, at det normalt betyder ikke noget.Dette er ikke en resonanskredsløb antenne.Du vil måske være i stand til at få noget mindre, hvis du vind en masse tændes en ferrit stangen, men endnu en gang ikke-tunet.

Hvis du ønsker at sende, kan du overveje at køre en kort loop af tunge tråd / bånd med en aktuel kilde - ikke tunet også.

Det er ikke nemt, men muligt.Du kan bygges endnu meget direktiv antenne med elektrisk loesoere vinkel modtage maksimalt med en betydelig gevinst.De bedste steder at se er de skinke radio antenner bøger og maritime antenner.Det første, du kan kontrollere, om ARRL site (www.arrl.org).Men forvent ikke et lille antenne, medmindre du har brug for meget konkrete modtageantenne (modtage og videresende antennens ydeevne er anderledes trods mange lærebog erklæringer) eller tunable høj Q-antennen er acceptabelt.I sidste tilfælde kan du checke retning finde antenner.Antenner faktisk ikke har nogen støj tallet, deres støj resultater evalueres med såkaldt støj temperatur, som kan være meget lav eller meget høj afhængig af den omgivende elektromagnetiske situation og vinkel på modtagelsen af syne.Så i de fleste tilfælde, kan du ikke bekymre dig om antenne støj ydeevne.

Jeg tror, jeg allerede har gjort det.Check, hvad jeg står på listen, og du vil få en masse oplysninger til at overveje.Trin for trin kan du indsnævre din søgning, og endelig får, hvad du har brug for.Ingen vil give dig klar til at gå løsning højre på scenen.

Kan du give mig nogle ressource for mig at studere? Thank u.Jeg tror, jeg vil lære noget teori og design på 10kHz antenne.

10 kHz båndet anvendes til militære, primært til at levere radio kommunikation mellem ubåde og resten af verden.Hvis du har desperat brug for dette band, check ubåde antenner.For frekvenser fra ca 1MHz det bedste er ARRL antenne bøger eller andre skinke antenne bøger.F.eks K. Rothammel 's bog.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back