En hjælp behov for PIC-projektet

B

blackangel512

Guest
hej alle sammen, jeg ønsker at starte en afgangsprojekt, og jeg har brug for hjælp, er mit mål at skabe en hardware med PIC microcontrollere thats kvalitetsstandard et kamera i Afstand. i detaljer jeg ønsker at hardware til recive et signal fra sinsor trådløst og sende det til et digitalt kamera til tack en pic. dens ligner TED-projekt, men en meget mindre idé. hvad jeg har brug for (HD, SW) og hvor jeg starter fra. thanx en masse.

hej alle sammen, jeg ønsker at starte en afgangsprojekt, og jeg har brug for hjælp, er mit mål at skabe en hardware med PIC microcontrollere thats kvalitetsstandard et kamera i Afstand. i detaljer jeg ønsker at hardware til recive et signal fra sinsor trådløst og sende det til et digitalt kamera til tack en pic. dens ligner TED-projekt, men en meget mindre idé. hvad jeg har brug for (HD, SW) og hvor jeg starter fra. thanx en masse.
SW du har brug for en MPLAB fra Microchip .... det er nok til at samle og debug programmer for PIC det er helt gratis og du kan downloade den her ... og masser af tutorial [url = http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName = en019469 & del = SW007002] MPLAB Integrated Development Environment [/url]

Først skal du have en kraftfuld microcontroller med mindst 256KB RAM for at håndtere sådanne billeder. For det andet, er du nødt til at finde ud af hvordan du kommer til at interface dit kamera til controlleren (USB, seriel, SPI ... osv.) For det tredje, hvis du taler om dette [url = http://blog.ted.com / 2009/03/11/sixth_sense_pranav /] TED Blog | Et interview med Pranav Mistry, geniet bag Sixth Sense [/url] så, skal du oprette forbindelse til internettet for at trække oplysninger om produktet på billedet. Opdel du projekt i delprojekter og begynde at gøre dit hjemmearbejde ved at søge efter, hvordan du gør hver opgave. Held og lykke.

thnx alt, var meget hjælpsom ... Jeg vil fortælle u omkring maj fremskridt på dette, er sikker på, jeg vil Aske en masse qustion senere, og jeg håber u kan hjælpe mig mere thnx againe

hej! første ting, der forbinder kameraet med pic maicrocontroller via USB-porten, nu hvordan man kan læse data fra kamera og gemme det (pictuers), så forbinder et modem til pic curcuit, hvordan og hvor til at søge på data fra kameraet til nettet?

1 - Du skal bruge en microcontroller med "Embedded USB Host Controller" at være i stand til at tilslutte din USB-kamera. Du vil også nødt til at gennemføre en driver til kameraet i regulatoren firmware. 2 - Du bliver nødt til at udføre nogle slags on billedbehandling til at udtrække de nødvendige oplysninger fra de billeder, du fik. 3 - Brug en 3G/GPRS modul / modem, til internettet for at søge efter de ønskede oplysninger forbindelse. Start med at tilslutte kameraet til regulatoren. Efter min mening er dette det vigtigste skridt. Good Luck

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back