en idé om at spare penge i PCB Prototyping

E

ezpcb

Guest
Nedsat afgift er nødvendige af alle PCB Prototyping fremstiller.Afgiften beregnes af typer af PCB.Der er en måde at spare penge: samling flere PCB bestyrelser til et stort bord, så spørg fabrikanterne til at dele dem med dine ønsker.
Jeg havde netop fortalt en af mine nye kunder til fælles 3 plader sammen, han er meget spændende, men jeg tabte 120 $ nedsat gebyr ... Det er en dårlig idé for mig, er det ikke?

mike--------------------------------------------------
www.ezpcb.com

Hej Mike,

men hvis du joint mere PCB til en hvordan kan du styre produktion?Jeg formoder, du har til at fremstille den samme mængde PCB for hver art, så denne løsning er ok, hvis bestyrelserne er relateret til det samme projekt eller system.

Har jeg forstår godt, eller er det muligt for eksempel at fremstille 1K skiver af en PCB og 10K skiver af den anden?

Andrea

Andrea skrev:

Hej Mike,men hvis du joint mere PCB til en hvordan kan du styre produktion?
Jeg formoder, du har til at fremstille den samme mængde PCB for hver art, så denne løsning er ok, hvis bestyrelserne er relateret til det samme projekt eller system.Har jeg forstår godt, eller er det muligt for eksempel at fremstille 1K skiver af en PCB og 10K skiver af den anden?Andrea

Andrea, at besvare dit spørgsmål, kan du trin og gentag 10 mindre billeder på det samme panel som en større en til at få din 10:1 ratio.V-score rute alt, og hvis du er klog og forlade tyvagtige område langs siderne, kan du endda bryde panelet i to mindre paneler, en indeholdende 1-op og det andet indeholder den 10-ups og samle dem begge hver for sig ved hjælp af samme hold stativ.

juggernaut7 skrev:

Andrea, at besvare dit spørgsmål, kan du trin og gentag 10 mindre billeder på det samme panel som en større en til at få din 10:1 ratio.
V-score rute alt, og hvis du er klog og forlade tyvagtige område langs siderne, kan du endda bryde panelet i to mindre paneler, en indeholdende 1-op og det andet indeholder den 10-ups og samle dem begge hver for sig ved hjælp af samme hold stativ.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back