en VerilogAMS modellering problem

Y

yfluo2004

Guest
Hej, I øjeblikket Jeg bruger verilogAMS at modellere min PLL i kadence. Men efter jeg er færdig med at VerilogAMS kode og gemmer den, en fejl vindue springer ud sige "kan ikke finde ncvlog eksekverbare fra din vej. Opdater din vej til at pege på den rigtige eksekverbare eller brug vmsNcvlogExecutable variabel til at angive den eksekverbare at bruge." Kan nogen fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at løse dette problem? Tak!

du har brug for ncvlog at kompilere din digitail konstruktionsdelen og gør et mix-signal simulation! tjek venligst din installere vej, om du har ncvlog kommando!

Hej ljxpjpjljx, Tak for dit svar. Men jeg er stadig ikke helt klar over dine forslag. Jeg er en nyere for VerilogAMS. Jeg vil bare lave en VerilogAMS model symbol. Og så kan jeg bruge det i Cadence simulering evironment. Mener du, at jeg skal først installere noget software, så jeg kan køre VerilogAMS? Kan du levere mere detaljerede oplysninger om, hvad jeg vel gøre? Tak!

Hej, jeg har kæmpet med det samme problem i flere timer ... og jeg har stadig ikke løst det. Men jeg ved, hvad problemet er: At bruge en blandet signaler simulator som VerilogAMS, du har brug for AMS Designer. Men dette kræver adgang til 'ncsim'. Hvilket er inkluderet i IUS stream. Så du bliver nødt til at installere den første ... Så dit VerilogAMS bør arbejde. VerilogA (analog) blokke kan simuleres med Spectre. Verilog (digital) blokerer kræver Verilog NC eller Verilog XL -> Disse skal være opnået ved brug af hormonspiral (kadence skarp) installation. [Url = http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1237805428] Designer Guide Forum - NCSIM i Cadence [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back