eneste bevis for reparation

P

piotrekrm

Guest
Hej, Jeg har en vandvarmeren Junkers WRDP turbinką-2G og displayet og følgende problem.Efter at skrue vand i ovnen tændt "lys", mens de vigtigste brænderen ikke starter.EA viser en fejl på displayet.Heater er mindre end to år.Jeg ønskede at vide, hvad der er den rolle, elektrode ionisering?Måske har du nogle forslag til hvad der kan gøres for at varmeren begyndte at arbejde hver gang?
 
ionisering elektrode opgave er at bekræfte tilstedeværelsen af połmienia:)
EA fejlkode kan opstå af flere grunde.Men som De nævnte, yderligere vand er mindre end to år, hvilket er under garanti, måske er der brudt noget, måske bare en almindelig gennemgang, inden udgangen af en 2 års garanti, hvis du udfører det, er det udvider produktgaranti til 3 år.Minus operationen - en anmeldelse er altid en betalt service: (
 
Men indblanding i elektrode og elektroden selv er ikke omfattet af garantien
 
piotrekrm skrev:

... Hvad skal jeg gøre for at blive operationel varmer?
 
Service ingeniør kaldet flere gange, udveksles (podmieniał) elektronik, hydrogenerator og noget andet, sidste tre uger til at reparere det var fint indtil i går, igen det samme ...tager ud for varmt vand, du kan høre, at firefox forsøger, men kan ikke vise fejl i visningen af EA.: (
 
Gentagne mislykkede reparationer under garantien, har ret til at udveksle enheden uden fejl.Det er værd at samle optegnelser, meninger ...Anbefal kontakt med forbrugeren Fedeacją http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
 
systemgaz skrev:

Gentagne mislykkede reparationer under garantien, har ret til at udveksle enheden uden fejl.
 
mirrzo skrev:systemgaz skrev:

Gentagne mislykkede reparationer under garantien, har ret til at udveksle enheden uden fejl.
 
piotrekrm skrev:

En anmeldelse af en klage, selv ikke-overensstemmelse.
 
mirrzo skrev:piotrekrm skrev:

En anmeldelse af en klage, selv ikke-overensstemmelse.
 
Og hvis den nye bil, du pære springer, du også har udvekslet det under garantien?Ikke ...og derefter retten sætning og processen med udskiftning af den nye bil ...
 
serwisant73 skrev:

Og hvis den nye bil, du pære springer, du også har udvekslet det under garantien?
Ikke ...
og derefter retten sætning og processen med udskiftning af den nye bil ...
 
Skriv selv en flamme vises og slukker, hvis brænderen ikke brande?
 
dette lille palniczek (medmindre han kaldes en pilot) til lys, selv om det fortsat skal gives en gnist, faklen ind i en stor spole starter ikke, og efter 10 eller 11 skud slukker piloten og displayet viser fejl EA.Så snart det begyndte at ske Jeg ringede og bad om gas udveksling regulator, sagde regulator er en ny.
 
Nogen sandsynligvis kollega "piotrekrm" gør vand fra hjernen ....Dette emne kommer til at tackle årsagerne til svigt samt flere, mislykket besøg på producentens websted, og ikke elektrode og er det en garanti eller ej.
Hvis enheden er stadig under garanti, foreslår jeg skriftligt / anbefalet brev / spørge forhandleren og fabrikanten.Det skriver bør være i en sammenfattet form at beskrive situationen.Brevet skal indeholde protokollerne Junkers stedet for sidste besøg.Man skal huske, at dette er den eneste bevis for reparation med en detaljeret beskrivelse.The Consumer Federation anbefalede grene kan drage fordel af gratis konsultationer og endda en advokat.I følsomme situationer og konflikter, såsom: gentagne, forgæves reparationer under garanti, kan du regne med udførelsen af reparationer af en fabrik tekniker / kolleger er ikke i listen over eksterne service / eller som en sidste udvej til udskiftning af anordningen uden behov for etablering af en retssag.Men får først virkning.trin, bør du se objektivt på samme enhed, gas og hydrauliske installation.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top