Enhed eller ressource travlt, kadencen fejl!

F

Flamingo

Guest
Jeg bruger et netværk miljøet i simulation,
altså alle brugerens filer er placeret i en fileserver, mens kadencen største programmer er placeret på en anden server.

Der er ikke noget problem, når jeg kører simuleringen første gang, men når jeg ønsker at simulation igen icfb vil fortælle mig "* fejl * request.il asiiStart: fejl i start funktion anmodning tilbage (" deleteFile "0 t nul (" * fejl * deleteFile: enhed eller ressource travlt "" / home/simulation/username/.../schematic/psf/.nfs0579700084d ")).

Den. Nfs-filen kan ikke slettes i kommandolinjen også,
men også fortæller "kan ikke fjerne. Nfs ... fil, enhed eller ressource optaget".Og det kan kun blive slettet eller kan forsvundet automatisk, når icfb blev lukket ned.Men det kan ikke være en metode: cry:.

Af den måde, vi ændret i nettet tilstand ikke så længe siden, og der var ingen lignende problemer før, når vi gør det simulering på lokal server,
er det ensbetydende med, at alle bruger filen, og kadencen vigtigste program er alle beliggende i en enkelt server.

Vi dømmes måske der er nogle problemer med netværkskonfigurationen, gerne montere fil.Hvis nogen encounted lignende situation, pls hjælp mig, Thanks a lot!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back