Enhver god idé for kandidatspecialet / Project?

W

wassa

Guest
Jeg har brug for nogle gode idé til mit speciale / projekt. Min områder af interst er indlejret og ASIC. Det ville være rart, hvis nogle hjælpe materiale er fastsat.

Hvad handler om ASIC udfordringer for 90nm og 65nm? Moderne ASIC er ved at skifte til 90nm og 65nm. Og der er nogle udfordrende problemer venter på at blive erobret.

ASIC er begyndt at komme ned fra 65nm til 45nm nu til dags ... Så hvad med at implementere vores konventionelle digitale ... analoge kredsløb i denne teknologi ...... gerne sige nogle fabrikation typer ///// Else, se disse links for at få mere information .... 1) University of California, Berkeley 2) MIT 3) www.project.org 4) www.sonsiviri.com 5) Vores helt egen edaboard diwcussion forum har masser af ideer .... [/Tex]

Jeg tror chip produktionen test er et meget godt emne som test omkostningerne er en stor del af hele chippen. såsom en 4x4mm chip, kan testen omkostningerne være 1 / 3 af hele chip, mens andre er dø og pakke.

Jeg tror, lavt strømforbrug skal være en god idé på dette niveau

du nødt til at diskutere det med din rådgiver. Jeg tvivler på du kan gøre, hvad projekt, du ønsker.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back