enkelt antenne input ->> forskel kredsløb i I

W

wccheng

Guest
Kære alle,

Nu er jeg nødt til at udforme en transceiver, som dækker 3GHz - 5GHz frekvensområdet.For design, er det enkelt input tilslutning.Men det kredsløb er forskellen inde i chippen.Kunne man foreslå mig, at hvad slags kredsløb kunne gennemføre inde i chippen til at give ud én-indgang og differentieret output?Eller, hvad kan kredsløb gennemførelsen give ud lignende resultater?

Tak

wccheng

Har du nogle forslag til papir til reference?Er du mener at konstruere transformeren?

tak

wccheng

bare søge på "balun" her og internettet.Du vil finde mange henvisninger.Prøv IEEE og IEE også.

Ja, kan en balun hjælpe her.Bare vær forsigtig med impedans forholdet mellem balun at realisere impedans matchning mellem enkelt-ende antenne terminalen og differentieret kredsløb terminal.

I begyndelsen er det foreslået at bruge en off-chip balun til kontrol af kredsløbet.Efter dette, kan du prøve on-chip transformere (areal-sulten og stadig varmt for forskning) eller aktive kredsløb til at realisere omdanne funktion.Jeg har set flere artikler om tanken om at bruge aktive kredsløb til at gøre en transformer.Undskyld jeg kan ikke huske deres titler nu.Men jeg er sikker på, hvis du søger artikler om differentieret LNA, vil du få det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back