enkelt & flertrinsudvælgelsesmodel forstærkere

N

nani23

Guest
hej

kan nogen hjælpe mig med at lære om enkelt & flertrinsudvælgelsesmodel forstærkere

Jeg har brug for dette presserende

u kan finde den i MIT åbne Courseware tutorials
have et kig på dem

Du skal først lære om enkelt forstærkere,
en bog af sedra er god, så lear hvordan påvirker conecting flere stadier, grå Meyer bog er et godt forslag.

u læses enhver bog og bede spørgsmål vedrørende dette ..Hilsen

før digital der var analog computere.nogle er stadig flyvende sted nu.
analog flertrinsudvælgelsesmodel er og kan være en eller mange forstærkere fase betyder et skridt i den perlerække af amp at udføre en funktion ved at vinde og eller digitaly ved dioder porte.i elektronik sigt betyder skridt i udviklingen af kredsløbet uanset det måske.

Brug en af følgende bøger

Electronic Devices og Circuit Theory - Boylestead
Elektronisk udstyr - Thomas L Floyd
Integrated Electronics - Millman og Halkias

Bibelen for at studere dette emne ville være Designo for analoge integrerede kredsløb af Paul M Chirilian.

nani23 wrote:

hejkan nogen hjælpe mig med at lære om enkelt & flertrinsudvælgelsesmodel forstærkereJeg har brug for dette presserende

Nyligt udviklede jeg flertrinsudvælgelsesmodel forstærker samtidig vedtage en enkel tilgang.
Jeg tog min ettrinsprocedure forstærker og gentage sig selv for at opnå den gevinst, at jeg ønskede.Sædvanligvis S11 og S22 vil forblive, hvor de var i én etape samtidig få 2 x gevinsten.Med nogle mindre stemning i annoncer, jeg fik min forstærker design.
Hope this helps.

Henvis millman og grabel bookor integreret elektronik ved millman og helkias.this bogen er tilgængelig i denne forum.just tage et kig på denne bog.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back