ensrettet DC Motor Speed !!!!!!!

U

usman_star2

Guest
hi frnds,
Jeg vil gerne køre DC-motor i en retning ved hjælp af PWM DAC eller ADC

1) For det første program fortæller max.
hastighed af DC-motor2) Gave input gerne 500RPM fra KEYPAD derefter motoren køre på dette specifikke hastighed.

Venligt fortælle mig, hvordan kan jeg bygge programmet, og hvis u har noget materiale allerede gjort dette sæt det
Mange tak
BYE
Senest redigeret af usman_star2 den 27 oktober 2007 17:52, redigeret 2 gange i alt

usman_star2 skrev:

hi frnds,

Jeg vil gerne køre DC-motor i en retning ved hjælp af PWM DAC eller ADC1) For det første program fortæller max.hastighed af DC-motor
2) Gave input gerne 500RPM fra KEYPAD derefter motoren køre på dette specifikke hastighed.Venligt fortælle mig, hvordan kan jeg bygge programmet, og hvis u har noget materiale allerede gjort dette sæt det

Mange tak

BYE

Hvad fanden du siger manden.Du ikke har nogen respekt for andre.
Jeg er studerende.så eleven altid på læring fase ikke en komplet coder ok.
Så dont bede disse ting næste gang.du virkelig Hert mine følelser.
Jeg er ked af.

Så dette L293D Jævnstrømsmotor Jeg vil bruge ok.
nu fortælle mig vejen til programmet

usman_star2 skrev:

Hvad fanden du siger manden.
Du ikke har nogen respekt for andre.

Jeg er studerende.
så eleven altid på læring fase ikke en komplet coder ok.

Så dont bede disse ting næste gang.
du virkelig Hert mine følelser.

Jeg er ked af.Så dette L293D Jævnstrømsmotor Jeg vil bruge ok.

nu fortælle mig vejen til programmet

Det er ikke mit sidste år Project.
det er mini-projekt, som jeg ønsker at gøre for mig selv.
ok
så hvis jeg ikke kender det nøjagtige DC MOTOR navn så fortælle mig DC MOTOR navne.
dont gav disse bemærkninger.
n dont blive oversmart bro.
ok

Usman, du har brug for meget grundlæggende hjælp.Jeg vil foreslå at google om jævnstrømsmotorer og lære om dem, før du kommer med her beder om en splint fad der skal udleveres til dig.