er de varme emner i DSP

Søg i de senest offentliggjorte papirer i de sidste 3 måneder i IEEE og IEE eller Elsevier!

nogle af de varme emner:
1 - pipelining
2 - MAC (som multiplikator adder mikroprocessor)
3 - Den mest importent applecations lide: korrelation og foldning

digitale filtre, billedbehandling (MPEG, JPEG), sigma-delta konvertere, DSP-processorer, data komprimering.

For hardware, tror jeg rekonfigurable computing er én med særlig ansøgning i multimedier og telecomunication filelds.

Hardware emner omfatter processor arrays dvs det systoliske arrays og wavefront arrays.I denne form der gøres en indsats for Run Time rekonfigurering.

Hvad er Hot i DSP ................. Alt ...

Verden og mennesker er ANALOG ..verden er ikke DIGITAL ..Men vi har kun digitale værktøjer,, Med DSP vi kan nærme denne verden, med andre ord ..Alle maskiner har knapper ans skærme ..Men vi mennesker vi taler og høre og se ..SO alle aspekter af grænseflade mennesker til maskiner er varme ..Da dette interfaces ikke er meget populære ..
Du ser Jeg skriver til dig ..Jeg skal tale ... Intel presser nye produkter i den retning ..!

hej.
1 - multirate DSP
2 - adaptive digital filter
3 - billede prosseng (2D og 3D digital signalbehandling)
4 - anvendelse af DSP i rdar systemer
for at give flere detaljer, kan du reffer til IEEE og IEE og andre hjemmesider med hensyn til signalbehandling rummet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back