er den funktion i dette kredsløb.

W

walker5678

Guest
Vedhæftede fil er et kredsløb, som er resultatet en del af en fuld differentiale op-amps.Det er den ene side af produktionen fase.
M29 og M30 er push-pull fælles kilde output fase.Porten signal om M29 og M30 er fra produktion af flydende bias kredsløb af den foldede cascode indgangstrin.
Men jeg ved ikke, hvad er den funktion af kredsløbet fra M1 til M28.Synes lige den over nuværende beskyttelse kredsløb?Nogen kan hjælpe mig til at forstå det?Thanks a lot.

Venlig hilsen,
Walker
Senest redigeret af walker5678 på September 19, 2006 7:59, rettet 1 gang i alt

Næste gang bruger mere kompakt format til dit billede.Jeg tror, nogle mennesker bare ikke ønsker at mistet deres værdifulde point til at se dit billede.
For eksempel GIF-eller PNG-format.Jeg konvertere dit kredsløb i GIF-format.

Du har ret.Det er push-pull forstærker.Men jeg kunne ikke se nogen overstrøm beskyttelse.
Ud push-pull forstærker udgangsstrøm er begrænset sig selv ved push-pull princippet.
De fleste af transistorer bare forudindtaget nuværende kilder.
Simulering kan hjælpe med at forstå det i fuld detalje, men du behøver at vide størrelse af transistorer og modstande værdi.
Som jeg forstår NMOS M21, M10, R3, C1 og M21 og lignende spejlet PMOS komponenter er DC negativ feedback, der hjælper partiskhed M29 og M30 til at begrænse fredfyldte aktuelle.Men denne denne feedback kan reducere AC vinde også.Så denne feedback undertrykt for AC-signal ved C1.Dvs. for AC signal denne negative feedback virker ikke.
En anden ting.Jeg tror, den nuværende af alle spejle er for lav (fordi al denne strøm er inkluderet i fredfyldte nuværende).Spejlet nuværende er ikke nok til at kontrollere indgangen M29 og M30 effektivt.Så der er en anden positiv feedback, der bidrager til at øge en slew rate af porten signaler af M29 og M30:
M21, R7, M22 og M28 (med spejlede PMOS komponent).
Det er min tanke ved første øjekast.
Jeg håber det hjælper dig.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

HI FOM,
Tak for din slags forklaring og konvertere mit billede.
Min forvirring er, at M27 er en negativ feedback og M28 er en positiv feedback, så når gate signal om M21 og M30 ændre den nuværende af M27 og M28 vil være tilbøjelige til at ændre i anden retning, men deres nuværende bør være lige, så hvordan de virker sammen?
BTW, den fælles terminal mellem R6 og R7 er tilsluttet ud .

venlig hilsen,

Hvis forbindelsen punkt R6 og R7 OUT , som gør banen mere forklarlige.

Citat:

den nuværende af M27 og M28 vil være tilbøjelige til at ændre i anden retning,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back