Er der Agilent ADS arbejder på Linux?

M

mkassem

Guest
Hej jeg vil gerne spørge, er der Agilent annoncer under linux thanx

Hvad ADS står for? Er det et IC eller discerete kredsløbsdesign værktøj? Jeg har hørt at det er muligt at forbinde det med kadence værktøj! Er her nogen venlig explaine mere?

Nej .. Der er ingen Linux-version ... men VM-ware og vinduer og @ DS anlæg stor!

Jeg ville os annoncer med kadence værktøjer under Linux thanx

Jeg ønsker at gøre dette også synes ingen måde at arbejde ca.

Vær tålmodig. ADS Linux version vil blive frigivet i næste år, men ikke nu. Unfortunetely Linux version vil blive arbejdet med Cadence Design Miljø. Jeg mener det vil bruge Cadence er GUI og det vil derfor ikke blive brugt standalone.

Der er en ADS til Linux fås i midten af ​​december, når annoncer 2003c er frigivet. Det kører under Red Hat.

[Quote = GaAs FET] Der er et @ DS til Linux fås i midten af ​​december, hvor @ DS 2003c er frigivet. Det kører under Red Hat. [/Quote] Det betyder, at jeg kan flytte alle mine design flow fra Win2k til linux. Hvilken version af RedHat Wiil IT-support? Redhat 7.x?

Hej Alle, bruger jeg både kadence og ADS i Sun Sparc. Det ville være dejligt, hvis jeg kunne flytte alle designs fra Sparc til Linux. Jeg er nu ved hjælp af IBM SiGe proces, jeg spekulerer på, har nogen lykkes at knytte kadence og ADS sammen, og brugte ADS design kit, som leveres af IBM? Kan nogen udveksling af erfaringer om dette? Mesfet +

[Quote = mesfet] Hej Alle, bruger jeg både kadence og @ DS i Sun Sparc. Det ville være dejligt, hvis jeg kunne flytte alle designs fra Sparc til Linux. Jeg er nu ved hjælp af IBM SiGe proces, jeg spekulerer på, har nogen lykkes at knytte kadence og @ DS sammen, og brugte @ DS design kit, som leveres af IBM? Kan nogen udveksling af erfaringer om dette? Mesfet + [/quote] ADS og kadence er synkroniseret med "Dynamic Link af ADS". I virkeligheden er dette en netlist overføre metoden mellem simulatorer. For eksempel netlist af ADS ikke kan oversættes til Cadence .. Design parametre, netlist af moduler og undermoduler, symboler osv. er overført til ADS. Men for øjeblikket er der mange fejl i dette system.

Nogen har nyheder om linux annoncer? Jeg dør for dette værktøj. Mesfet +

ADS2003C Linux-versionen er ude. Men den kører kun som "serveren", hvad det betyder at den ikke har GUI. Jeg har ikke installeret endnu, men jeg vil prøve det snart.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back