Er der en Timer?

B

Bigfoot

Guest
Målet er at viderebringe på 230, som overvåger der ikke har nogen last på en sådan måde, at aldrig har været optaget af denne belastning på mindre end en bestemt længde grænse fra datoen for hans udelukkelse.For eksempel: Aktiverer urzadezenie at relæet i nat: tilkørsel højre væk og opbevares, indtil fritagelsen.Når du slukker den selv for et stykke tid og prøv at genaktivere det tidspunkt, vil relæet ikke tillade mig at gøre dette for de næste 3 minutter.Er der sådan en færdig løsning?Ved at slukke og tænde forstå integration og slukke for stikkontakten.

BF
 
Færdige ret ikke se, men jeg tror nemt bygge sådan urządzonko system baseret på NE555.
 
hvis det skal være enkelt, du skal gøre et par stykker (1 par), og præcist skifte 0-1-1 (ustabil), og relæet.Princippet om operationen såsom tændingslåsen i bilen.
morgen kontakten i position 1 (ustabil), du tænder for senderen, som "er samopodtrzymuje" og gør "omgåelse" Output Timer.Systemet fungerer ikke "ser" på det tidspunkt relæ.Hver efterfølgende off / ejer gennem kontakten uden "brug" position 1 (ustabil).
relæ som helst, så har den funktion "sene"

Held og lykke
 
RTX-type relæer.Der er mange typer, er således, at indføre det system af arbejdet på mange måder.Jeg tror, det ville give RTX - 42, men jeg kan være forkert.
Denne type er: justerbar forsinkelse spænder fra 0,1 s til adskillige minutter og indstillet til at arbejde på styret på 4 måder.
1.I et svar efter at bede om en pulserende tid-orienterede aktiviteter og pauser
2.I et svar efter at have bedt en funkle om forsinkelse
3.Efter en specifik U efterfulgt zadziałnie permanent handicappet efter en periode-orienteret
4.Efter en specifik U efterfulgt af forsinket aktivering af orienterede tidsforsinkelse.
 
retrofod - de vigtigste spørgsmål for option 4Er tidsforsinkelse beregnet ud fra bilagene altid Jes magt og også efter hans odlacznieu?Med andre ord, hvis vedtægter pusterum i 3 minutter og det system, jeg vil forsøge at vende hver 10 sekunder, hvis - så er det aldrig giver ikke mulighed for hver 10 sekunders forsinkelse vil være begyndt at opkræve fra begyndelsen?

BF
 
Hvis noget vil hjælpe, så relæ RTox-10 er at bevare batteriet og nedtæller tiden umiddelbart efter magt på fode igen.Tidsforsinkelsen er fastsat i intervallet x0, 1s x1s x10 sekunder, og fortsætte præcis fra multiplikatoren x1 x99.Strømforsyning 230V variabel eller en konstant kontakt belastning 5A.Producent "Reef", men om de stadig er i produktion?Dette er ikke markeret.
 
Bigfoot skrev:

retrofod - de vigtigste spørgsmål for option 4
Er tidsforsinkelse beregnet ud fra bilagene altid Jes magt og også efter hans odlacznieu?
Med andre ord, hvis vedtægter pusterum i 3 minutter og det system, jeg vil forsøge at vende hver 10 sekunder, hvis - så er det aldrig giver ikke mulighed for hver 10 sekunders forsinkelse vil være begyndt at opkræve fra begyndelsen?BF
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top