Er der nogen der arbejder på VANETs?

A

Achilles20

Guest
Hej alle. Jeg arbejder på routing-og sikkerhedsmæssige aspekter af VANETs. Er der nogen der arbejder på VANETs? cheers, achiiles

du vil arbejde på at sikre routing eller routing-OG SIKKERHEDSPOLITIK i separate? Jeg er glad på VANETs.

[Quote = Achilles20] Hej alle. Jeg arbejder på routing-og sikkerhedsmæssige aspekter af VANETs. Er der nogen der arbejder på VANETs? cheers, achiiles [/quote] Hej Der er rart artikler om sikkerhedsaspekter af VANET, i IEEE Kommunikation Magazine af november 2008 (vol. 46, NO. 11). Jeg tror, de kan hjælpe dig. Held og lykke

Tak gutter for dit svar. Jamen jeg ønsker at arbejde på routing + sikkerhed (herunder forskellige lag). Jeg arbejder hen imod tværs lag design, så bliver nødt til at overveje sikkerheden på alle de forskellige lag. Jeg arbejder også på systemniveau design af 802.11p. Når det sker jeg kan sætte protokoller om en processor eller FPGA og gøre nogle markforsøg. Dette er meget stor opgave og jeg er stadig nybegynder. Tak for de oplysninger om dokumenter. Vær holde kontakten. cheers, Achilles

Hej folk, jeg er også en ny nybegynder i VaNet. Jeg arbejder på fysiske lag, og jeg har et spørgsmål om multipath. Kan nogen foreslå mig et papir behandle multipath tab for retningsbestemte antenner? På forhånd tak. Lupin

Hej alle, jeg arbejder på VANET på OPNET. Jeg ønsker dog at vide mere om VANET mobilitet modeller, som jeg kan bruge med OPNET. Som enhver arbejdet med VanetMobiSim? tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back