Er der nogen simulator software til PIC ICs?

G

garg29

Guest
hi mennesker er der nogen simulator software til PIC ICs? hvis ja plaese lad mig det vide

Du kan bruge MPLAB IDE fra Microchip at simulere PICS køre og se de registre og havne at blive ændret. Hvis du har ICD'er moduler, du kan også debug og se i realtid, hvad der sker i en rigtig kredsløb. MPLAB er freeware og kan downloades fra Microchip hjemmeside: http://www.microchip.com En anden glimrende simulator er ISIS / Proteus. I denne software kan du tegne kredsløb og simulere deres funktion. Den har et stort bibliotek af komponenter, herunder UCS som ansvarlige, AVRS og 8051.

Hej Jeg er også interesseret i PIC-simulator. Jeg så i EPE magasiner PIC VIRTUAL TUTOR.Can nogen uploade denne software eller sende et link.

Der er en PIC16 & 18 simulator indbygget i SourceBoost IDE. Udover standard denne ene har nogle funktioner mangler i MPLAB gerne tilbage skridt og interface til forskellige plugins, at elulate virkelige verden enheder (dvs. LCD, knap, førte analog indgang, I2C EEPROM etc.). SourceBoostIDE er gratis og kan downloades fra http://www.picant.com/c2c/download.html hilsen, Pavel

den ene jeg bruger er temmelig Kool, web-adresse er www.oshonsoft.com / pic.html , hvis det ikke arbejder på u kan d / l fra neden [color = red] Du må ikke uploade filer tilgængelige til download andre steder. Det er et spild af harddiskplads og båndbredde. Fil slettet. Læs reglerne. / Pisoiu [/color]

Du kan bruge PIC simulatoren IDE fra oshonsoft ... Og selvfølgelig ISIS / Proteus er den bedste simulator jeg tror ...

[Quote = pisoiu] [color = red] Du må ikke uploade filer tilgængelige for download andre steder. Det er et spild af harddiskplads og båndbredde. Fil slettet. Læs reglerne. / Pisoiu [/color] [/quote]: (i donloaded den softwere længe siden, og på det tidspunkt var jeg svare stillingen, var forbindelsen ikke fungerer (måske b like comm erorr eller server ned) så jeg uploadet filen til bakup , I dont know Wen linket begyndte at arbejde igen: (

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back