er det den rigtige topologi for Iout?

M

muffassir

Guest
Hej, I min kreds I har udgangsstrømme som Iout1 og Iout2 fra to places.What jeg ønsker, er Iout = Iout1-Iout2. Dette er min kredsløb til this.I opfordre jer alle til at rette kredsløbet, hvis det er forkert. Jeg har brugt de aktuelle spejle, som vist på billedet. Dette vil CKT vil give mig den ønskede effekt.

vil dette CKT vil give mig den ønskede effekt
Ikke helt: ;-)
  • nødvendig betingelse for at måle strøm mellem produktion og GND: Iout2> Iout1
  • w. (P1) ≠ w (P0)
  • kilden / bulk-knudepunkter i alle pmosfets synes at være ikke forbundet til VDD (ingen ledning navn synlig)
  • V7 er unødvendig
  • Med din Vout - R0 kombination, du ødelægger din resultatet. Anvender en strøm probe eller en CCCS element + modstand (eller strøm probe) i stedet.

Ikke helt: ;-)
  • nødvendig betingelse for at måle strøm mellem produktion og GND: Iout2> Iout1
  • w (P1) ≠ w (P0)
  • kilden / bulk-knudepunkter i alle pmosfets synes at være ikke forbundet til VDD (ingen ledning navn synlig)
  • V7 er unødvendig
  • Med din Vout - R0 kombination, du ødelægger dit resultat. Anvender en strøm probe eller en CCCS element + modstand (eller strøm probe) i stedet.
Hej erikl, Nå CKT vist på billedet er ikke den faktiske ... Jeg har gentegnet det .. da det er en del af en stor kreds .. så ur andet og tredje punkt (coorected ) er 2) de bredder er samme ... 3) de er ordentligt forbundet til VDD. (Det min fejl ikke at trække det ordentligt her, original CKT er pr regler) 4) V7 er neceesaary til mig, da jeg vil bruge CKT under tærsklen, så jeg vil forbinde der -0,5 V for VSS. i din sidste punkt u sagde at forbinde CCCS + modstand .. Tak for forslaget .. Yderligere, hvad efter du skal være værdien af ​​modstanden for at måle de strømme rundt i 5nA. og den aktuelle gevinst være CCCS som en nok eller ej. Mange tak ..

Hvad henhold til du skal være værdien af ​​modstanden for at måle de strømme rundt i 5nA.
For at måle en strøm, du faktisk ikke behøver en modstand på alle: Brug en iProbe element (analogLib) og sonde en af ​​sine terminaler. [Quote = muffassir, 999448] den aktuelle gevinst være CCCS som 1 er nok eller ej. [/QUOTE] Uanset hvad du ønsker. Med gevinst = 1, du behøver ikke at genberegne.

Iout1 bliver spejlet to gange. Hvorfor ikke slippe af spejlene, og tilslut det direkte til output?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back