en rekonfigurable system kan defineres som en, der kan genbruges - konfigureres uden ændring af den eksisterende hardware ..som kan en opsætningsfil være knyttet til systemet ..og når nogensinde systemet er til at tage et andet sæt af funktioner, der henvises til konfigurationsfilen og igen arrangerer selv.
Jeg har et par papirer om igen konfigurerbare FPGA ..Jeg kan sende det ..hvis u vil have det ..
rekonfigurable sker med programmerbar logik som FPGAs.The idé er at maksimere de nødvendige ressourcer på et particuliar tidspunkt. hvis du har en algoritme, der kræver en masse af multiplikationer hvorfor spilde ressourcer på hardware til andre operationer ikke bruges, når du kan anvende alle avalaible ressourcer og konfigurere dem som multiplikatorer ..Senere, når andre opgaver es havde brug for det vil da omkonfigureres til at fremskynde, at denne type på need.SRAM BASERET FPGAs er ideelle for denne type maskine, fordi et nyt billede kan hentes hurtigt.XILINX har flere appnotes om dette.
takker arunragavan og eltonjohn nemlig ur svar,
Jeg vil gerne spørge, er det svarer til strømstyring i en chip, er der også en styreenhed til at gøre det.Og det kan kun gennemføres med FPGA?
kunne u sende nogle papirer om det?
Rekonfigurable arkitektur kan have to arkitektur ifølge den nøjagtighed, man fin-nøjagtighed, noget i retning af FPGA, som kan omdannes ved gate niveau.en anden er grove-granulering, som kan omdannes på højere niveau som ALU, hukommelse.Rekonfigurable arkitektur haves fleksibilitet på bekostning af nogle faste gerne rekonfigurable tid og nogle hardware overhead.Øjeblikket for grove-nøjagtighed arkitektur, overhead af rekonfigurerbare tid er et ur, som er gennemført af kontekst skifte hukommelse.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.