er en "innovation proces"?

V

vahidkh6222

Guest
Jeg forstår ikke de nøjagtige oplysninger udtrykket "innovationsprocessen" har.
Jeg mener, mange artikler der begynder med den slags antagelser: "kilden signaler er en nyskabelse proces", siger en kilde signaler er en ARMA eller AR-modeller ", og etc. ..og mange af dem gør netto clearify de præcise årsager til disse antagelser.

Jeg har allerede læst populis bog, og jeg er bekendt med konceptet, men jeg dont blive sig, hvad ville der ske, hvis "de kilder, som ikke var innovation eller ARMA eller AR"?hvad er den passende ejendomme i disse antagelser?!

tnx på forhånd.

ARMA, AR, MA modeller forvente en tilfældig proces på deres input.Modellerne udgangssignaler, der er angivet egenskaber / karakteristika / statistikker, som afhænger af koefficienter af modellerne.På dette område innovationsprocessen er den proces, hvor de prøver, der er uafhængige af hinanden.Et af de eksempel på denne innovationsproces er IID (uafhængige identisk distribuerede) Gaussisk tilfældig proces.Det kaldes innovation proces, fordi hver enkelt prøve vil give nye oplysninger (Inovation) til systemet, da du ikke kan tilnærmelsesvis eller forudsige en stikprøve baseret på dens tidligere, dvs hver prøve er uafhængig.

bedste

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back