Er Hspice arbejde med Vista?

A

amiralib

Guest
Hej Jeg kan ikke bruge Hspice 2007,03 med Windows Vista! hvad kan jeg gøre? nogen har det samme problem? hensyn

Prøv at installere dem ved at bruge XP kompatibilitetstilstand. Jeg havde problemer med mange andre værktøjer (Orcad, Protel osv.) ikke kompatibel med Vista, og efter installere dem med de særlige bestemmelser de nu fungerer korrekt.

Hvordan kan jeg installere dem ved at bruge XP kompatibilitetstilstand? Kan du forklare mere?

tak jeg har installeret dette på WINXP tilstand .... Hspiceu Z arbejdede .... men Avanwaves ikke ..... har det en anden løsning?

Jeg gætter på nogle andre programmer kan trække hspice simulation rusults! Er det muligt?

Prøv dette: Åbn op for HSPICE_version / bin mappen, skal du højreklikke på hspui.exe og vælge Egenskaber. I fanen Kompatibilitet, under Privilege Level klik på "Kør dette program som administrator" afkrydsningsfelt. Gentag processen for awaves.exe. Efter jeg gjorde dette, det virkede for mig. (Selvfølgelig har jeg at sige "Tillad" til "Et uidentificeret program ønsker adgang til din computer" sikkerheds-besked, hver gang jeg starter op hspui.exe.)

Jeg har brug for at beregne, hvad er grænsen for meshing tæthed Vs hukommelse RAM?

Hej alle jeg gøre noget for at installere hspice under Vista, og det virkede 1.-installere Hspice på Vista 2.-Skift environmetal variabler 3.-installere hspice på en anden pc arbejdede under XP miljø 4.-kopiere bin mappe fra XP-maskine og sætte den ind i Vista 5.-det til at virke kan du prøve dette og fortælle mig

Det lader til, at dette spørgsmål er relateret til den nye UAC-funktionen i Vista.

Hej alle ... Jeg har også brug for hjælp! Jeg skal blot installere hspice ver: A-2.008,03 jeg installere at på bærbar computer med Vista OS .. det hspui arbejde, men de avanwaves ikke .. Jeg ved ikke hvordan man kan gøre det arbejde!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back