erfaring i FPGA programmering

M

MC & FPGA

Guest
Hvordan kan jeg konfigurere en FPGA gerne xc2s med PCI, enhver idé eller hvor kan jeg finde
flere fil eller relativ kredsløb.

hvorfor du vil konfigurere FPGA med PCI, det alt for kompliceret Jeg tror, hvorfor så ikke med nemme metoder?

du skal bruge en PCI-bro, i denne tilstand kan du bruge PCI-signal konverteres i tilføj og data-signal, og bruge nogen form for download tilstand.
Farvel.
G.

tlp71 (at) hotmail.com wrote:

du skal bruge en PCI-bro, i denne tilstand kan du bruge PCI-signal konverteres i tilføj og data-signal, og bruge nogen form for download tilstand.

Farvel.

G.

prøv at søge på www.quicklogic.com, de gør PCI-bro, fra den ene side du har et PCI-interface, fra den anden side har du en data og adresse bus som vi bruger normalt.
Efter alt, hvilken enhed du wuld program, hvis du bruger en spartansk som Texas du nødt til at gennemføre en seriel protokol ved hjælp af bussen, ellers kan du bruge direkte bussen.
Held og lykke
G.

tlp71 (at) hotmail.com wrote:

f du bruge en spartansk som Texas du har brug for at gennemføre en seriel protokol ved hjælp af bussen, ellers kan du bruge direkte bussen.

Held og lykke

G.

Hvorfor kan du ikke bruge en almindelig parallelport JTAG kabel?

Git

Hvis du ønsker at konfigurere en FPGA enhed via PCI-bus, skal du have et PCI-controller, der styrer PCI-interface software driver.

Ohh skrev:

Hvis du ønsker at konfigurere en FPGA enhed via PCI-bus, skal du have et PCI-controller, der styrer PCI-interface software driver.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back