ESR / C tester

Elektor har et forum, dedikeret til ESR / C meter, gå til: http://www.elektor-electronics.co.uk/default.aspx?tabid=29&view=topics&forumid=15 , og du vil finde nogle infos (og OSS) fra, som har gjort det. Jeg tænker at lave en (synes at være meget interessant), så snart jeg vil finde en god kvalitet skematisk. Jeg beder ikke om skematisk til dig (på grund af copyright problem), men jeg er sikker på, at snart eller senere vil jeg finde nogen, der fortæller mig, hvad jeg leder efter. Farvel!

Hej alle: lol: Det er en dejlig projekt, men jeg har nogle spørgsmål Hvad IA Måleområdet For ESR og kapacitet? Hvad er nøjagtigheden for både ESR og Kapacitans? hadihf Jeg så dit indlæg i Elektor Forum om brug 16F877A-I / P og 16F628A i stedet for 16F877 og 16F84A gjorde du noget kredsløb eller kodeændringer? Hvis det er tilfældet vil De venligst sende dem her eller PM mig tak & Goodby

Hej, Måleren er forholdsvis nøjagtige og nyttigt, hvis du r i TV / skærm reparation. De ansatte på e / l / e / k / t / o / r site er mest cooporative. Du har virkelig brug for at registrere og sende dig spørgsmål der. Regards

Hvor meget koster det? Kig interessant for mig. Tak for din info, alligevel.

Link virker ikke! "H ** p: / / www.elektroworld.info / ftp / index.php" Har du en anden Link? Michael

@ Hadihf Jeg har lave Http en ikke "h ** p":! Græde: Jeg kom på den side, det eneste problem er den Zip-fil (ESR_C_meter.zip) er ikke på Page Reddy til dl, eller de andre pdf "Elektor in-circuit-Kondensator-Tester" er ikke for dl! Michael

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back