et neuralt netværk til at erstatte en PID regulator

I

irshad17

Guest
hej alle. Jeg er ny til neurale netværk. mit projekt er at kontrollere et system, som både pid controller og neurale netværk controller og sammenligne begge .. kan nogen plz fortælle mig, hvordan kan jeg erstatte en PID blok ved et neuralt netværk blokken, at det gør den samme kontrol handling ..? Jeg bruger Matlab 7,0 ..

Hej alle, selv jeg er interesseret i dette emne. Jeg vil følge denne tråd. Jeg anmoder alle eksperter kan du hjælpe med at lede emne. Tak

jeg dont tror, det er det rette forum til at drøfte dette. anyways bruger du Simulink? Matlab7 har et neuralt netværk tollbox med nogle gode demoer. Prøv venligst at se op derinde og Matlab hjælp. Plus du bliver nødt til at kende de vilkår og algoritmer til Artificial Neural Netwok første til at skride effektivt ind med dit problem.

ja jeg bruger Simulink. mit projekt er specifikt om belastningen frekvens kontrol i et elsystem. Jeg er i øjeblikket forsøger de forskellige arkitekturer fra NN værktøjskassen. forhåbentlig vil løse problemet. nogle gode råd, vil retningslinjer om emnet være til stor hjælp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back