Et problem i ic5141

B

balun

Guest
På grund af nogle problemer i IC50, jeg har installeret ic5141, men denne gang fandt jeg, at det er meget meget langsom til at åbne "Analog Design Miljø" i Virtuos, de CDSLog fortælle mig, at Advarsel: Kan ikke konvertere strengen "-b & h-Lucida-medium- r-normal-sans-*- 140 -*-*- p-*- iso8859-1 "til at skrive FontStruct * Fejl * Der kan ikke oprettes forbindelse med WaveScan. Gå venligst ud og genstarte arbejdsbord. Den ic5141 åbnes uden "lmgrd ***"( oprettet licensen), er det årsagen?

Hvilken slags Linux-system, du bruger i øjeblikket? Jeg anbefaler RedHat 8 eller RHEL 3

Jeg har også lidt af samme problem. Desværre har jeg oplevet samme problem i Mandrake, Redhat 7, Redhat 8, og RHEL 3. Men min mistanke er, at licensen du ikke har støtter wavescan. Jeg tror du bruger en licens fil til IC50. Den wavescan er nyindrettet til IC5141, så licensen for IC50 ikke virker for IC5141. Min forventning er, at du kan bruge IC5141 med licens fil til IC50, hvis du bruger waveview i stedet for wavescan. Jeg forsøgte ikke, men jeg synes, det er muligt. Anyway, efter at have prøvet i flere barske dage, gik jeg tilbage til IC5033 med Mandrake. PS Hvis nogen bruger IC5033 i redhat 9 eller RHEL 3, så lad mig vide, hvordan du har installeret. For mig er IC5033 dybest set arbejder, men nogle problemet med musen højreklikke i menuen vinduer i spectreRF.

Jeg har løst dette problem endnu. Jeg synes, at i ic5141, standard "bølge viewer" er "wavescan", men i den gamle version, er seeren "AWD". Måske på grund af licensen problemet, kan wavescan ikke starte, så vi kan ændre standard-bølge seeren til "AWD", hvilket kan gøres ved modifing ". Cdsenv". Det vil sige, chage opfølgningen af strengen: ***** asimenv.startup cds_ade_wftool strengen "wavescan" ***** Nu, min spøgelse fungerer godt. Der er nogle andre applikationer, der bruger "wavescan", også, hvis det samme problem er opstået, finde anvendelse i den. Cdsenv og ændre standard til "AWD". Tak til alle for at give mig nogle tips.

\\ Cadence_ic_5.0 \\ tools.lnx86 \\ dfII \\ prøver, foretage ændringer i den. Cdsenv filen i dette bibliotek, for at gøre AWD standard bølgeform beskueren. hensyn Amarnath

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back