Et problem omkring Cadence IC5.0 Linux?

H

horzonbluz

Guest
Når jeg bruger Cadence IC5.0 Linux, jeg eksportere en CDL netlist af en skematisk. Men jeg fandt netlist er forkert nogle gange, har man fundet denne også. Er der en fejl i Cadence IC5.0 Linux?

Et andet problem jeg fandt med IC5.0 og NCSU CDK er, at LSW vinduet med metal muligheder i tilfælde af layout editor ikke kan lukkes, efter åbning. Jeg er tvunget til at forlade ICFB at lukke dette vindue. Med hensyn til netlisting fra Virtuos hvor er mulighed for netlist? Jeg direkte bruge spøgelse er mulighed for netlisting og simulering. Blank

Hej, problemet med LSW vinduet er ikke NCSU-specifik. Det er et generelt problem fra ic5 på alle platforme. Jeg talte med en fyr fra c @ uafhængighed, men selv han did't vide, hvorfor det har sådan en adfærd. Der er et trick for at lukke dette vindue. Jeg er nødt til at se bl.a. bog at løse dette lille problem. hilsener, hqqh

: Lol: Ingen kan hjælpe mig? Jeg finder nogle venner har samme problem som mig. Nu tror jeg der er mange fejl i Cadence IC5.0.

Sure.I aldrig stole på IC 5.00 på Linux-platform. Det er den første version i Linux verson. Prøv at opgradere til den nyeste version eller skifte til Solaris verson

[Quote = gerryhsu] Sure.I aldrig stole på IC 5.00 på Linux-platform. Det er den første version i Linux verson. Prøv at opgradere til den nyeste version eller skifte til Solaris verson [/quote] Er opdateringen løse disse problemer? Jeg bruger IC50 for Linux bare for sjov. Alle mine designs er færdig med IC50 for Solaris.

Når du bruger 'analogLib' bibliotek, skal du tilføje: setenv CDS_Netlisting_Mode Analog i din cshrc fil Hvis ikke, kan du bruge 'prøve' bibliotek, jeg tror, det er ok.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back