et spørgsmål om balun

D

dot13

Guest
hej,

Hvis et signal tilføjer til enkelt-slutningen af en balun, afbalanceret-udgange får to inverse-signaler, hvis to afbalanceret signaler tilføje til den afbalancerede-output, det indre udgang få et signal, som er forskellen mellem den indgange.
Selv om jeg har et spørgsmål, at hvis jeg tilføje et signal til en af den afbalancerede udgang, mens den anden afbalanceret udgang og én udgang flydende (eller tilføje en 50 ohms belastning), kan jeg få en invers signal i den anden afbalanceret udgang?

Jeg simulerede de balun model i rfLib af c (at) uafhængighed, når jeg gør det, den anden balance udgang får ingenting, men jeg spekulerer på, at alle de faktiske baluns ikke sammenkoblingsanordninger deres afbalancerede-out?
Tak.

 
Prawie 2000 zgłoszeń dotyczących zamieszczania i rozpowszechniania nielegalnych treści w Internecie trafiło w I kwartale 2014 r. do zespołu Dyżurnet.pl, który jest jedynym w Polsce punktem kontaktowym przyjmującym zgłoszenia o nadużyciach w sieci.

Read more...
 
Hvis du sætter et signal til en af den afbalancerede slutning og den anden balance udgang er indlæst (50 Ohm), vil du få 90 grader forskydning af signalet til un-afbalanceret port.
Hvis den anden afbalanceret udgang er flydende, vil du få 180 grader skift til un-afbalanceret port.

 
Tak for svaret.
Mener du et virkeligt balun har denne effektivitet?
Men når jeg simulere "Balun" fra rfLib ved spøgelse, de øvrige un-balance ende har intet signal overhovedet.Hvor kan jeg få en balun model med en karakteristisk, du sagde?Eller skulle jeg skrive det af mig?

 
RF simulatorer gerne MWO,
annoncer Eagleware, Ansoft, har forskellige typer af balun modeller (microstrip, ferrit, coaxial, etc).Eller du kan opbygge din egen.

 
vfone wrote:

RF simulatorer gerne MWO, @ DS, Eagleware, Ansoft, har forskellige typer af balun modeller (microstrip, ferrit, coaxial, etc).
Eller du kan opbygge din egen.
 
Du kan designe en klumpet element balun i kadencen.
http://www.odyseus.nildram.co.uk/RFMicrowave_Circuits_Files/Balun% 20Design.pdf

eller ved hjælp AppCAD fra Agilent, der har mulighed: klumpet Element Balun Design
http://www.hp.woodshot.com/

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top