Et spørgsmål om denne DVD strømforsyning

M

marco antonio

Guest
I stikket CN3 jeg har 5 point, hvor spændingen ved 2 og 3 er erronus dette i henhold til den skematiske kan du fortælle mig hvad der kunne være spænding på disse to terminaler. Q4 er en negativ spænding regulator-24v. Som du kan se spændingen på D4 er lav på grund af de snoede har lave omdrejninger. Jeg blev glemt spændingen ved 2 og 3 er -18,2 og -17,3 volt målt med DMM. Rgds marco

De spændinger er sandsynligvis korrekte. Ben 2 & 3 er de endeløse forsyningen til fluorescerende display og er ikke refereres til jorden, er de refereres til pin 1, som er mest sandsynligt den største forsyningsledning til displayet. For at få et mere præcist resultat, du har brug for at sikre, at der er en vis belastning på disse leverancer. Den bedste test ville være at kigge på skærmen i et mørkt rum. Hvis spændingerne er korrekte, bør du se en svagt skær fra glødetråden ledninger. Det er de tynde ledninger, der strækker sig fra ende til anden af ​​displayet lige inde foran glasset. Normalt er der to eller tre af dem, men nogle gange mere. Brian.

Tak for dit svar Men da jeg checkede printeren bord, hvor conector er jeg læst 3,3 V til ben 2 og 3 og DMM er-18V og -17 vaprox. Så jeg forstår også dem kunne være spænding til displayet filamenter F AN-F, men de spændinger er for høje og analizying kredsløbet jeg kan se, hvordan du får denne 3,3 spændinger. Det er min tvivl. Rgds marco

3.3V handler om det rigtige for den endeløse spænding, men det skal måles på tværs af ben 2 og 3, ikke til jorden, og du skal kunne måle det med skærmen tilsluttet. I denne form for displayet, er endeløse også katoden forbindelsen, de arbejder som vakuumrør trioder hvor anoden skal være mere positive end katode for ledningsforstyrrelser skal finde sted. I dette tilfælde er anoden formentlig jorden og katoden er lavet negativ i stedet. Hvis disse spændinger er der, dit problem er et andet sted i enheden. Det ser ud til strømforsyningen virker OK. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back