K
kyokusanagi
Guest
Hi, gode hilsener til alle.Jeg var forpligtede til at udforme en Thernet LAN Datatransmission Tester (Ethernet Monitoring System) til at teste kvaliteten af digitalt signal transmission og betingelse af kommunikationskanaler i en enkel Ethernet LAN ved hjælp af en omskifter.Det bør være i stand til at vise resultatet af transmission bithastighed, bit fejlrate og linje trafik på en LCD.en PIC vil styre hele systemet.Behøver jeg at bruge ethvert net controller chip gerne RTL8019AS eller CS8900 grænsefladers PIC med LAN.Hvis ja, kan foreslå eventuelle særlige netværk controller chip og PIC model er mere velegnet?Jeg
har læst om disse løsninger ved at få hjælp fra SitePlayer, Picknik webserver eller lignende indbyggede Ethernet system.Men jeg søger et billigere og lettere alternativ.Enhver idé om at få dette design gjort, vil blive meget værdsat.Thank u.
har læst om disse løsninger ved at få hjælp fra SitePlayer, Picknik webserver eller lignende indbyggede Ethernet system.Men jeg søger et billigere og lettere alternativ.Enhver idé om at få dette design gjort, vil blive meget værdsat.Thank u.