Ethernet til indlejrede systemer

S

shakeebh

Guest
Hej alle

Jeg forsøger at programmere ethernet modul af ZiLOG's "ez80Acclaim!"MCU.Kan nogen af jer med erfaring i at skrive kode til ethernet til indlejrede systemer giver mig retningslinjer for, hvordan vi kommer videre, som jeg er helt ny til det.Jeg vil gerne vide ting som, hvordan man danner en ethernet-pakke (sine overskrifter og påhængskøretøjer), hvad behandlingen er normalt udføres af hardwaren, når de sender og modtager data eller noget andet, u folk tror vigtigt for en person at kende, før du ud for at faktisk program.

tak.

Nogle refrence bøger at læse er:

"Netværk & internetworking med Microcontrollers" Af Fred eady ISBN: 0-7506-7698-1

"TCP / IP Lean: Web Servers for Indlejrede Systemer (2nd Edition)" Jeremy Bentham ISBN: 157820108X

"Embedded Ethernet og Internet Complete" Af Jan Axelson ISBN: 1931448000

Jeg tror, TCP / IP Lean bog er mere, hvad du leder efter.

Også tage et kig på Circuit Cellar Magazine tilbage Issues.De kan have en refrence design.

thanks a lot jhallows
Jeg m allerede henvise til disse bøger undtagen TCP / IP-en til mit projekt.Ud over disse, er der også "Ethernet Definite Guide" (kun ca ethernet hardware aspekter), som hjalp mig enormt, når de programmerer mine RTC's MAC og PHY.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back