Excellon format for NCDRILL i CADSTAR

G

Gundam001

Guest
Hej alle,

Jeg har brug for hjælp i genererer NCDRILL på CADSTAR (enhver version).Boret tabellen ikke er indlejret i den genererede fil.Jeg forsøger at ændre ASCII fil med excellon til genereres, hvad jeg behøver, er jeg fik samme resultat.

Hver gang jeg vist NC bore i nogen cam seeren, jeg stadig er nødt til at skrive hver bore dimensioneret til at vise den faktiske bore data.

Jeg har brug for dine råd.

Tak på forhånd ..

forsøge excellon2.usr for NC bore fil generation .. det vil gøre den ønskede funktion

Jeg har prøvet det, men stadig produktionen er den samme.

Mest CAM seerne har en mulighed for at indlæse bore tabeller.Jeg ved, at gamle DOS CADSTAR ikke kunne integrere bore størrelser i NC-filer, så du var nødt til at indlæse dem separat.Grundlæggende er jeg brugte faste nc.usr filer for PCB fabrikanter.Jeg er ikke bekendt med, hvis seneste CADSTAR version kan generere bore størrelser og indlejrede værktøj oplysninger automatisk, så de fleste andre CAD systemer gør.

Jeg bruger CAM350 og det indlæses automatisk alle bore data med brugen hvis exellon2.usr.

som CAM seeren ur bruger? måtte blive nedsat for at seeren kun?

bare forsøge at gøre indstillingerne i CAM som pr de indstillinger, du angav i CADSTAR under NC Drill generation sådan nul supression er bagud eller leadind, det anvendte format, de enheder, der anvendes, er engelsk eller metriske.
Jeg håber, at du får det ønskede resultat.

Kan du give mig en kopi af din excellon2.usr så jeg kan se over til at finde hvad de forskellige med min kopi og dine.

Thanks in advance ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back