Exchange GeForce 9600GT til GeForce GTX295

C

chudy2186

Guest
Hej Jeg har et spørgsmål, fordi jeg gerne vil nævne Figur min pc på GeForce GTX295 kun, hvis jeg kunne sig frit og uden nogen hindringer for at fjerne det gamle kort (Geforce 9600GT 512MB) og indsætte tidligere er nævnt.Er det muligt at slots vil have den samme?Jeg kender ikke til august så meget, så please help. [/ B]

Sandsynligvis begge kort er PCI-E, så alt OK.

Det er fortsat tilfældet strømforsyning - GTX295 får masser af elektricitet.Det er ikke præciseret, hvorvidt din nuværende magt 'uciągnie' tab.
I øvrigt også kortet har dobbelt strømstik.Det kan også være et problem.

Giv os det mest komplette computerens konfiguration, herunder strømforsyning mærke og model.

Nogle vil være et problem med, at fordi nu er jeg uden den elskede PL:) Jeg husker kun et Procek Core_a 4 centrale 4GB RAM jeg ved ikke, om denne fyr noget for at hjælpe, men sprubuje kan kontakte nogen derhjemme, der finder de konfigurationer, og så skal jeg indsætte post OK

Sikkert bare sige det med noget problem, hvis du oplever problemer med grafik, så tænk på strømforsyningen!

Laguner skrev:

Sikkert bare sige det med noget problem, hvis du oplever problemer med grafik, så tænk på strømforsyningen!

Check vekselstrøm og give et brand som det handler om dette:
Fjern den gamle grafik drivere og grafik rester på dem.
Fjern det gamle grafik fra åbningen du sætter en ny computer, hvis du ikke ønsker at begynde at gøre nulstille derefter BIOS skal starte.
Installation af nye drivere, og du nyder den nye grafik.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back