Får jeg brug for ekstern spænding til GPS enhed efter interfacing?

A

asic1984

Guest
hi for hvem har excperience med sammenknytning med gps, jeg har eTrex Garmin-enhed skal jeg levere ekstern spænding til gps-enhed, vel vidende, at det allerede har batterier, er i stand til at bruge RS232 (gøre RS232 behov ekstern strømforsyning end batterierne i GPS) tak for hjælp

Hvis du ønsker at bruge GPS til kort tid, vil batterierne være tilstrækkelige nok, men hvis du ønsker at køre det for lang tid, så bedre løsning er at bruge ekstern strøm. For så vidt angår "RS-232" interface angår, være opmærksom på, at det meste af GPS-enheder (herunder Garmin) fungerer kun 0-5V hvad der rent faktisk har noget at gøre med "sande" RS-232 niveauer. Men fordi for indenlandske ansoegninger dette niveau 0-5V, dvs var lettere at generere, de fleste af nutidens pc, bærbare computere, osv. vil læse disse enheder .. Og derfor (ingen ordentlig RS-232 driver), behøver du ikke ekstern strøm .. Hilsen, IanP

hi tak for meget IanP u er en reel støtte høre jeg købte det kabel, der forbinder gps til pc ... når jeg måle output fra det transmitterende signal til pc fandt jeg det ligge mellem -4,5 og 1,5 spænding ... den negative er ok ... men det positive område er lille, som hvad jeg mener er, at den normale, også jeg har brug for at vide, hvorfor der er så magt pin fra gps til kablet ... er det input eller output tak for meget for at få hjælp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back