fællessignal feebdack nødvendig eller ej?

S

sofia_huze

Guest
Jeg bruger et differenstryk på enkeltstående sluttede opamp.vil det have nogen fælles mode problem.

fællessignal feedback nødvendig eller ej?

Hvis du ikke bruger nogen differenstryk output fase med høj impedans udgange du ikke kræve CMFB.
Du normalt ikke har brug for et sådant omfang, at designe et enkelt sluttede output opamp.Så du ikke være nervøs for.

hi Saro,
hvis jeg designe en differentieret ud forstærker, jeg bruge CMFB at undertrykke den fælles mode støj, kan jeg også nødt til at design bias kredsløb at fastsætte input dc punkt spænding?

CMFB er primært anvendt til at fastsætte bias punkter.For at undertrykke den fælles-mode støj, du har brug for at forbedre CMRR.Jeg kan ikke se, hvordan CMFB kan bruges til at »forbedre« CMRR.

takket Saro, tror jeg, hvad du siger, er fornuftigt.

I et fælles sluttede fejl forstærker som en CMFB kredsløb ligesom Razavi bog beskriver, men jeg fandt, at dc punkt på differentierede ud bare om 50mv nedenfor mit CM referencespænding som er VDD / 2.Det virker som min CMFB kredsløb ikke kan fastsætte bias punkt.Hvad synes du om det problem?tak.

Hvor er du fodring tilbage CMFB ... at hale nuværende kilde?

wangh mødte jeg den samme situation med dig.
Du er nødt til at matche de aktuelle af CMFB fase og feedback opamp fase.

Kan nogen deler skematisk eller datablade for CMFB du, jeg tror, det er interessant.

Hej,

Jeg konstrueret en kontinuerlig tid CMFB ckt for fuldt differenstryk amplifier.if du ønsker, at ckt, kan jeg sende dig,

tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back