Fødere decharge

W

Web Engineer

Guest
Fyre, når stationen er på luft, fødere bliver opkrævet, og jeg vil have den til at blive helt afladet.Altså, hvordan kan jeg decharge fødere at være på den sikre side

Jeg har set en 400kW MW radiostation omkring 2 år siden, som havde en antenne tårn ca 190m.Ved foden af tårnet jeg så en stor gnist hul.Hver gang tårnet med statisk jeg kunne høre en lyd som et pistolskud og se den gnist.
Jeg ved ikke, om denne løsning er ok for senderen, da hver gang den gnist brande, produktion af senderen er tungt lastet.Hvis vejret er blæsende, kan den gnist kløften udledning hvert 2-5 minutter, eller deromkring.
At stationen bruger 2 Harris DX200 sendere og en Combiner, og sendere er designet til at understøtte unproperly matchede belastninger, som maskinskrevet reducere output power, starter ventilatoren, og endelig at slukke for senderen, hvis læsning er for tung.

Måske en bedre idé er at conect en RF choker mellem antenne tårn og jorden, eller mellem fider ledninger.Chokeren bør støtte de udleder nuværende.

Dude, ville jeg ikke skrue rundt.Hvis du ikke ved, hvad du laver, ophold dælen væk lest du får stegt.Jeg har arbejdet med et tårn certificeret ingeniør, og han fortalte mig en historie om at klatre op et aktivt tårn.Der var et stort stykke krydsfiner på jorden, og man var nødt til at springe fra det nederste trin af tårnet ned på krydsfiner, for hvis man forsøgte blot at klatre ned, du ville være stød.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back