Før du begynder at gøre VCO layout

N

ninge

Guest
Hej alle,

Jeg har startet 3-fase differentieret Ring celle VCO layout, før at begynde at layout, hvad er de vigtigste ting, jeg har brug for at bekymre sig om.Please nogen guide mig til at gøre det samme ...

Thanks in advance,
Ninge

du kan henvise til
kunsten at analoge layout

og tilføje bevogtning ring, match, og så videre

Hi Ninge,

1) Enheder dannelse & fabbrication proces.

2) Design reglen dokument og GDS-lag brug.

3) Grundlæggende viden om design Capture & verifikation værktøjer (kadencer, LAKER. Mentor, osv.)

4) Følg retningslinjerne (matching, nuværende ratings, kritiske redskaber, routing, osv.)

5) Specifikationer (datablad)

6) Verifikation kører (DRC, lvs, DFM, Pex)

Thanks & Regards
Koti

Jeg tror, at Floorplanning og rute er den mest forud ting at tænke på en masse.

Fra min erfaring, mens du gør VCO layout du har brug for at koncentrere sig om forsinkelsen blokke tilslutninger matchning.Det er den eneste, vi skal passe på.Alle andre alligevel vil vi som regel sig selv drager omsorg for hver blok.Jeg mener guardring og matchende transistorer og etc. ..!Venligst rette mig hvis jeg tager fejl hvor som helst.Tak.

Det er op til din frequecny af VCO.
hvis hyppigheden er større GHz, det vigtigste er paracitor landbrugspolitik af wiren.
Engang vil det meget indflydelse du designer.
men hvis frekvens er meget lav, vil matchende være vigtigere.

Hi jecyhale
tak for denne information.
u fortalt at reducere parasitære loft for VCO, hvis den arbejder ved høj hastighed.mere end GHz betyder?hvor mange GHzs.
en anden tvivl er, er vi nødt til at reducere den fælles landbrugspolitik (parasitære) til ledninger eller total VCO.
Ps afklare

I VCO layout vi nødt til at passe til fase-signaler også.fase nul (P0) signal har forbindelse til digitale del.vi er nødt til at tage vare om netto længder og parasitter for fase-signaler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back